خبرگزاری کار ایران

تخت بیمارستانی و نکات کلیدی در خرید و انتخاب آن

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۹۲۳

تخت بیمارستانی ابزاری مقرون به صرفه و راحت برای افرادیست که نیاز به مراقبت های ویژه و تجهیزات بیمارستانی در منزل دارند. قبل از آن که اقدام به خرید تخت های بیمارستانی نمایید، ابتدا باید یکی از انواع تخت های بیمارستانی را انتخاب نمایید. سپس باید لیستی از امکاناتی که مورد نیازتان است را تهیه کنید تا بتوانید تخت مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید.

 در این مقاله شرکت کیان طب سلامت شما را با نکات خرید تخت بیمارستانی و راهنمای استفاده ایمن از تخت های معاینه، پزشکی، تخت های سه شکن و لگن دار بیمارستانی آشنا می کند.

لیستی از امکانات مورد نیاز  تخت های بیمارستانی مانند لیست زیر می تواند مناسب باشد:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دارای حفاظ کنار تخت
  • مجهز به سیستم هوشمند و پردازنده الکتریکی و دستگاه های کنترل از راه دور
  • انتخاب تعداد شکن ها با توجه به وضعیت بیمار
  • قابلیت انتخاب رنگ مورد نظر

اهمیت تنظیم ارتفاع تخت های بیمارستانی

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید تخت بیمارستانی برای منزل باید حتما در نظر گرفته شود قابلیت تنظیم ارتفاع تخت است.

تنظیم ارتفاع به آسایش بیمار بسیار کمک خواهد کرد و به او کمک می کند به راحتی از تخت پایین بیاید و یا به تخت بازگردد.

هرگز کیفیت تخت بیمارستانی را فدای کمیت نکنید!

گول قیمت ارزان را هزگر نخورید. بسیاری پیش آمده است که به دلیل ارزان بودن یک تخت مشتری آن را تهیه کرده است اما بیمار دچار مشکلاتی شده گاهی حتی بدتر شده است.

هزینه کردن و تهیه یک تخت متناسب با نیاز بیمار به بهبودی هر چه سریعتر وی کمک خواهد کرد.

خرید تخت بیمارستانی برای منزل کمی درباره کیفیت برندهای مختلف تحقیق کنید تا خیالتان از خریدی که می کنید راحت باشد.

تخت بستری بیمار را از فروشگاه معتبر تهیه کنید

حتما و حتما قبل از خرید تخت بیمارستانی برای منزل درباره فروشگاه های معتبر فروش تجهیزات پزشکی تحقیق کنید و به هر فروشگاهی اعتماد نکنید.

مجموعه کیان طب سلامت با ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید و پخش تجهیزات پزشکی از جمله تولید کننده تخت بیمارستانی با بهره گیری از نیروهای ماهر و مجهزترین دستگاه ها و ماشین آلات توانسته است رزومه مطلوبی از همکاری با بیمارستان ها و مراکز تخصصی پخش تجهیزات پزشکی در سراسر کشور تهیه نماید.

جهت دریافت مشاوره و یا خرید تخت بیمارستانی با شماره های با شماره های 66978143-021 ، 66979086-021 ، 09123228374  تماس بگیرید. ما صمیمانه منتظر راهنمایی و مشاوره به شما هستیم.

 

تخت بیمارستانی و نکات کلیدی در خرید و انتخاب آن

مسائل جانبی تخت های بیمار را در نظر بگیرید!

قبل از خرید تخت بیمارستانی برای منزل در مورد مسائل مربوط به حمل و نقل، نصب و محل قرار گیری تخت در منزل، تصمیمات لازم را اتخاذ کنید.

اگر برای نصب آن نیاز به متخصص دارید باید از قبل با نیروی متخصص هماهنگی های لازم را انجام دهید که به محض خرید و انتقال به خانه، بیمار بتواند از آن استفاده کند.

همچنین قبل از انتقال تخت به خانه فضایی را که می خواهید تخت در آن جا قرار گیرد را از قبل مشخص کنید تا بعدا نیاز به جابه جایی نداشته باشید. همه چیز باید قبل از انتقال تخت به خانه مهیا باشد.

استفاده ایمن از تخت بیمارستانی

یکی از اصلی ترین موضوعات که در استفاده ایمن از تخت بیمارستانی باید دقت نماییم بررسی استاندارد های بین المللی تولید آن تخت میباشد. تخت های بیمارستانی باید طیف وسیعی از وظایف را انجام دهند و در برابر فشارهای شدید مقاومت کنند. هر کدام از انواع تخت های بیمارستانی دارای استاندارد جداگانه ای هستند. برای آشنایی بیشتر با انواع تخت های بیمارستانی اینجا کلیک کنید.

تخت بیمارستانی و نکات کلیدی در خرید و انتخاب آن

انتخاب تشک مناسب برای سهولت در استفاده از تخت بیمارستانی

تشک های کف ، هوا و ژلی برای تخت بیمارستانی موجود است. برخی از تشک ها می توانند فشار وارد شده به مناطق خاصی از بدن را کاهش دهند و از بروز زخم جلوگیری کنند.

اگر می خواهید یک تشک بیمارستانی برای یک بیمار انتخاب کنید ، به طور عمده سه عامل وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. این موارد شامل نوع بیمار، بودجه و همچنین اندازه تشک است.

چگونه با خیال آسوده از تخت بیمارستانی استفاده کنیم ؟

رایج ترین مشکل در میان بیماران سقوط از تخت میباشد بنابراین استفاده ایمن از تخت بیمارستانی اولین قدم برای محافظت از بیمار میباشد.

  1. چرخ ها را فقط در صورت نیاز به جابجایی تخت باز کنید. هنگامی که تخت به جای خود منتقل شد، چرخ ها را دوباره قفل کنید.
  2. زنگ و تلفن را در دسترس تخت قرار دهید. این موارد باید در دسترس باشد تا بتوانید در صورت لزوم درخواست کمک کنید.
  3. انتخاب تخت متناسب با شرایط فیزیکی و سنی بیمار یکی از اصلی ترین نکات در استفاده ایمن از تخت بیمارستانی میباشد. تخت های سه شکن می تواند به شما کمک فراوانی کند (اطلاعات بیشتر)
  4. ریل های کناری را همیشه بالا نگه دارید به جز در هنگام داخل و خارج شدن از رختخواب.
  5. ممکن است در کنار تخت به یک پایه پا نیاز داشته باشید.
  6. استحکام میله و حفاظها از اهمیت بالایی در استفاده ایمن از تخت بیمارستانی دارد
  7. در صورت نیاز به شب بلند شدن از رختخواب از چراغ شب استفاده کنید.
  8. برای تنظیم موقعیت، پد کنترل دستی را در دسترس قرار دهید، استفاده از کنترل دستی را بیاموزید و حرکت دادن تخت را به موقعیت های مختلف تمرین کنید.
  9. کنترل دست و تابلوی تخت را آزمایش کنید تا مطمئن شوید تخت به درستی کار می کند و تمامی نکات در استفاده ایمن از تخت بیمارستانی به درستی رعایت شده باشد.
  10. برای استفاده ایمن از تخت بیمارستانی دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

 

نکاتی برای استفاده ایمن از تخت بیمارستانی در منزل

1- موتورها را بصورت دوره بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که هر یک از اجزای سازنده: چارچوب تخت ، تشک ،ریل و سایر لوازم جانبی اضافه شده به درستی در کنار یکدیگر قرار می گیرند اطمینان حاصل کنید که تشک اندازه صحیح قاب تخت را دارد تا شکاف های ناایمن وجود نداشته باشد.

با احتیاط از ریل استفاده کنید، بیماران برای بلند شدن از رختخواب نباید سعی کنند از اطراف ریل یا از بالای ریل بالا بروند.

2- سفارشی سازی تخت های بیمارستانی

اگر به مراقبت های بهداشتی منحصر به فرد یا حاد نیاز دارید ، ممکن است یک تخت بیمارستان سفارشی مورد نیاز باشد. با این کار می توانید متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که حداکثر راحتی و عملکرد را برای شما فراهم می کند ولی دقت داشته باشید که نکات گفته شده درباره استفاده ایمن از تختخواب بیمارستانی را رعایت فرمایید.

3- جلوگیری از آتش سوزی

تخت های بیمارستان مدرن از برق برای کار استفاده می کنند.اغلب خطرات ناشی از برق نیز وجود دارد، موتورهای الکتریکی موجود در تختخوابها اغلب در اثر گرم شدن بیش از حد و آتش گرفتن آنها منجر می شود و همیشه خطر ایجاد و آتش سوزی در اتصال کوتاه وجود دارد.

بیماران ، همراهان و پزشکان باید مراقب هر گونه صدا و صدای غیرمعمول از تخت باشند. تختخواب باید فوراً توسط متخصص برای هر نوع دلیل نگرانی بررسی شود.

4- استفاده از ذوزنقه

برای بیمارانی که نیاز به پشتیبانی بیشتری دارند که به داخل و خارج از تخت منتقل می شوند ، ذوزنقه می تواند یک راه حل عالی باشد، این دستگاه ها به قاب تخت متصل شوند و یا برای مقاومت و انعطاف پذیری بر روی پایه خود نصب میشوند.

به طور معمول طناب های تختخواب بر روی قسمت بالای تخت آویزان می شوند، دسته ای را آویزان می کنند که کاربران می توانند با گرفتن آن برای ایجاد ثبات هنگام تغییر مکان خود یا هنگام انتقال از داخل یا داخل تخت ، ثبات ایجاد کنند یکی از روش های فوق العاده برای استفاده ایمن از تخت بیمارستانی استفاده از این دستگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز