خبرگزاری کار ایران

اهمیت هدایای مناسبتی برای مشاغل مختلف جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۶۹۶

مشاغل مختلف جامعه علایق و سلایق گوناگونی دارند، بنابراین باید حتما با در نظر گرفتن این نکته نسبت به تهیه هدیه مناسبتی اقدام کرد. بی شک در انتهای این مقاله قادر خواهید بود بدون تعلل بهترین هدایا برای مشاغل مختلف راتهیه کنید.

اهمیت هدیه‌دادن در فرهنگ ایرانی

در تمامی فرهنگ ها و به خصوص در فرهنگ ایرانی، هدیه دادن رسم بسیار پسندیده‌ای می‌باشد. خرید هدیه نیز به اندازه‌ی دریافت آن شیرین است اما گاهی به علت تنوع بالا ممکن است کمی سردرگم شویم. به خصوص اگر برای مناسبی خاص و مشاغل مختلف در حال تهیه هدیه باشیم. سلیقه مشاغل مختلف جامعه با یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین ویژگی ممکن است انتخاب بهترین هدایای مناسبتی کمی سخت شود.

در این مقاله راهنمای کاملی را برای خرید هدیه مناسبتی مشاغل مختلف ارائه خواهیم داد. پس ضروری است که پیش از خرید هدیه، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. بیایید از اهمیت این هدایا شروع کنیم ...

چرا تهیه هدایای مناسبتی برای مشاغل مختلف اهمیت زیادی دارد؟

یکی از فاکتورهای اصلی که پیش از خرید انواع هدیه باید در نظر داشت، مناسبت آن است. ما ایرانیان در مناسبت‌های مختلفی مانند جشن نوروز، شب یلدا و ... هدیه تهیه می‌کنیم. به جز این مناسبت‌های ملی همگانی، مناسبت‌های به خصوصی برای مشاغل مختلف جامعه نیز وجود دارد، مانند روز پزشک، روز پرستار، روز خبرنگار و ... . مدیران و همکاران در این روزهای به خصوص، برای قدردانی از زحمات افراد در طول سال و تبریک روز مخصوص هر یک از مشاغل نسبت به تهیه هدایای مناسبتی ویژه اقدام می‌کنند.

این کار باعث ایجاد روابط مناسب سازمانی و همین‌طور نشان دادن اهمیت و جایگاه افراد و قدردانی از آنان است. برای مثال در سال گذشته وزارت ارتباطات اعلام کرد: به پاس از زحمات خبرنگاران بسته اینترنی یک ساله برای خبرنگاران اختصاص خواهد یافت. این مورد یکی از هدایای رئیس جمهوری به مناسبت روز خبرنگار می‌باشد. نمونه‌های مشابه بسیار را نیز در سازمان‌های مختلف می‌توان مشاهده کرد. علاوه بر این هدایای مناسبتی، به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز در ذهن افراد به خوبی ماندگار خواهند شد.

اکنون اهمیت هدایای مناسبتی برای مشاغل مختلف را به وضوح می‌دانیم. در ادامه به بررسی دو مناسبت شغلی که در روزهای آینده، در فصل تابستان خواهیم داشت می‌پردازیم.

هدایای به یاد ماندنی برای روز پزشک، روز قهرمانان سلامت

در کشور ما روز یکم شهریور ماه، روز پزشک نامگذاری شده است. پزشکان از زمان‌های دور و دراز درمانگران اهالی زمین بوده‌اند و با مهارت و هنر خود جان انسان‌ها را نجات داده‌اند. پس از همه‌گیری کووید 19 نیز پزشکان در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داشته‌اند و جان خود را برای محافظت از مردم به خطر انداخته‌اند. با این توصیفات امسال تهیه هدیه برای روز پزشک با وجود زحمات بی‌دریغ پزشکان در مبارزه با پاندمی، بسیار بیشتر از سالهای پیشین ضروری است. اما بهترین گزینه برای هدیه دادن به پزشکان چیست؟ پزشکان بیشتر به چه چیزهایی علاقه دارند؟ چه چیزی آنان را ذوق‌زده خواهد کرد؟

خب بیایید بدون معطلی به این سوالات پاسخ دهیم. پزشکان به واسطه ویژگی‌های شغل خود به هدایای کاربردی و مربوط به سلامت علاقه بیشتری دارند. برای مثال تهیه هدیه‌ای فاخر اما بدون کاربرد گزینه خوبی برای پزشکان نیست؛ بنابراین از تهیه هدیه‌های تکراری و نه چندان کاربردی بپرهیزید.اهمیت هدایای مناسبتی برای مشاغل مختلف جامعه

 در نگاه اول شاید تهیه مجسمه‌ای از ابن‌سینا گزینه خوبی به نظر بیاید اما پزشکان ممکن است در طول سال‌های خدمت خود هدیه‌هایی از این دست دریافت کرده باشند. خب حالا که می‌دانیم باید از چه مواردی صرف نظر کنیم، بهتر است به بهترین گزینه‌های هدیه برای پزشکان بپردازیم.

پیشنهادات هدیه روز پزشک آراهنر میتواند برای آنها بسیار جذاب باشد .

از جمله این هدایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. گوشی پزشکی :

این وسیله که به عنوان نماد پزشکی شناخته می‌شود، بسیار کاربردی و هیجان انگیز است. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تولیدکنندگان گوشی‌های پزشکی، می‌توانید از رنگ‌ها و مدل‌های جدید آن خریداری کنید و در بسته‌بندی مناسبی برای روز پزشک هدیه دهید.

شاید فکر کنید این هدیه زیاد جالب نخواهد بود اما خود پزشکان نیز معتقدند هر چقدر هم در طول روز این وسیله را ببینند، دیدن مدل‌های جدید‌تر آن‌ها را ذوق زده خواهد کرد.

  1. قهوه و مشتقات آن :

بله درست متوجه شده‌اید، قهوه! پس از یک شیفت کاری خسته کننده و طاقت‌ فرسا چه چیزی بهتر از یک نوشیدنی خوش عطر و دلچسب! قهوه یکی از بهترین هدیه‌ها برای پزشکان و دیگر مشاغل با ساعات کاری طولانی است. نوشیدن قهوه علاوه بر مزه‌ی دلچسب، خستگی را نیز از تن قهرمانان سلامت به در می‌کند.  

خب، حتما الان از خودتان می‌پرسید که مگر می‌شود فقط یک شیشه قهوه هدیه داد و روز پزشک را تبریک گفت؟ البته که نمی‌شود! اما نگران نباشید ما فکر این قسمت کار نیز بوده‌ام. آراهنر ایرانی، از تولیدکنندگان بسته‌های هدیه ایرانی، بسته قهوه کافا را در کاتالوگ محصولات پرفروش خود دارد. در این بسته تمام آنچه برای نوشیدن قهوه ضروری است موجود می‌باشد. در بسته‌بندی شکیل کافا، می‌توانید موارد زیر را مشاهده کنید:

  • یک قهوه جوش مسی
  • دو عدد استکان و نعلبکی سفالی
  • دو بطری شیشه‌ای حاوی دانه‌های تازه قهوه و پودر قهوه
  • سه بطری شیشه‌ای حاوی هل، میخک و شکر

چه چیزی بهتر از یک بسته حاوی قهوه و ظروف حاصل دسترنج هنرمندان ایرانی.

  • ساعت‌های هوشمند :

برای پزشکان زمان بسیار مهم است، زیرا پزشکان بیش از هر کس دیگری تاثیر حیاتی چند دقیقه را در زندگی انسان‌ها می‌دانند. تهیه ساعت مچی برای روز پزشک گزینه مناسبی به نظر می‌رسد اما شاید کمی کلیشه‌ای نیز باشد. برای فرار از این تکرار، ساعت‌های هوشمند گزینه جایگزین مناسبی هستند. با پیشرفت تکنولوژی‌های پوشیدنی در سال‌های اخیر شاهد انواع مختلفی از ساعت‌های هوشمند بوده‌ایم که کارکردهایی از جمله اتصال به تلفن همراه، شمارش قدم‌ها و علایم حیاتی و ... دارند. بر اساس سلیقه خود می‌توانید این ساعت‌ها را در رنگ و شکل مورد علاقه فرد دریافت کننده تهیه کنید.

هدایای فراموش‌نشدنی روز خبرنگار

17 مرداد ماه به پاس از زحمات خبرنگاران در طول سال، روز خبرنگار نامیده شده است. در طول روز اخبار مختلفی از رادیو، تلویزیون و رسانه‌های مجازی به گوشمان می‌رسد و ما را از اتفاقات مهم در کسور و حتی دنیا با خبر می‌سازد. این اطلاعات را مدیون زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران عزیز هستیم. به نوعی می‌توان گفت خبرنگاران، تاثیرگذارترین اعضای رسانه هستند.اهمیت هدایای مناسبتی برای مشاغل مختلف جامعه

با این توصیفات خرید هدیه برای خبرنگاران نیز دشوار به نظر می‌رسد. معمولا همه ما با شنیدن اسم خبرنگار نا خودآگاه ذهنمان به سمت، قلم و سر رسید و رفترچه یادداشت می‌رود. نمی‌توان گفت این هدایا نامناسب هستند اما یقینا مواردی نیستند که خبرنگاران را ذوق‌زده کنند. خبرنگاران در روز 17 مرداد تعداد زیادی از این دست هدایا را دریافت می‌کنند؛ بنابراین باید به فکر گزینه‌های جالب و تکرار نشدنی بود. بدین منظور تعدادی از هدایای ویژه روز خبرنگار در آراهنر را در زیر آورده‌ایم:

1.فلاسک به همراه کیف مخصوص :

در طول سفرهای کاری و یا حتی در دفتر کار به همراه داشتن فلاسک حاوی نوشیدنی داغ، بسیار ضروری به نظر می‌رسد. پس چرا این فلاسک را شما به خبرنگاان هدیه ندهید؟ تهیه یک فلاسک یا لیوان به تنهایی درون جعبه‌ای مقوایی زیاد چشم نواز نیست؛ بنابراین باید به فکر یک بسته ویژه بود. آراهنر ایرانی از تولید‌کنندگان صنایع دستی ایرانی است و برای مناسبت‌های مختلف بسته‌های هدیه سازمانی و تبلیغاتی ویژه‌ای را تولید می‌کند. یکی از آن‌ها بسته چام ویژه خبرنگاران است. محتویات این بسته ویژه روز خبرنگار عبارت‌اند از:

  • فلاسک فلزی با روکش مخصوص نمدی
  • دو عدد لیوان فلزی
  • دو عدد زیر لیوانی نمدی
  • کیسه‌های پارچه‌ای حاوی دمنوش و کشمش
  • کیف نمدی مخصوص همرنگ با روکش فلاسک و زیر لیوانی‌ها

2.اشتراک نشریه :

احتمالا خرید کتاب برای روز خبرنگار به ذهن شما نیز رسیده است. ما این هدیه را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم زیرا ممکن است دقیقا ندانید که دریافت کننده هدیه در اوقات فراغت خود خواندن چه موضوعاتی را بیشتر دوست دارد یا شما نمی‌دانید فرد دریافت کننده عین آن کتاب را دارد یا خیر.

در نتیجه هدیه مناسب‌تری را با رنگ و بوی کتاب به شما معرفی می‌کنیم، اشتراک نشریه! نشریات مختلف در شماره‌های مختلف ممکن است در خصو موضوعات جدید مطالبی داشته باشند که برای سلایق مختلف جالب باشد. با خرید اشتراک سالانه نشریه، شما هدیه روز خبرنگار را نه در یک روز بلکه در طول یک سال به دریافت کننده هدیه می‌دهید. چه چیزی بهتر از اینکه دریافت هر شماره از نشریه یادآور شما باشد.

3.لیوان :

دومین گزینه پیشنهادی لیوان‌های مختلف است که خبرنگاران می‌توانند هم در منزل و هم دفتر کاری خود از آن استفاده کنند. یک لیوان به تنهایی گزینه چندان جالبی برای هدایای مناسبتی مشاغل مختلف از جمله روز خبرنگار نیست. خب، چه چاره‌ای می‌توان اندیشید؟ می‌توانید در کنار لیوان، هدایای کوچک دیگری نیز تهیه کرده و یک بسته هدیه درست کنید و یا از بسته‌های مناسبتی ویژه آراهنر ایرانی استفاده کنید. یکی از این بسته‌های ویژه مناسبتی، بسته لیوان مسی است که شما را از تهیه بسته‌بندی ویژه بی نیاز می‌کند. محتویات این بسته عبارت‌اند از:

  • یک عدد لیوان مسی دسته‌دار
  • یک عدد قندان مسی
  • استند چوبی (لیوان و قندان روی این استند قرار می‌گیرند)
  • بسته‌بندی طرح‌دار مقوایی

همین حالا می‌توانید با مراجعه به سایت آراهنر ایرانی، بسته‌های مناسبتی مختلف را سفارش داده و از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز