خبرگزاری کار ایران

اسنپ مارکت، سوپرمارکت اینترنتی کلان شهر شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۳۱۲

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید فروشگاه اینترتی بزرگی به نام اسنپ مارکت از کجا شکل گرفت و چطوری به این سرعت پیشرفت کرد.

همان طور که می دانید هایپر استار ها مجموعه های بزرگی هستند که هزاران هزار محصول در برند های مختلف را دارند که اکثر این محصولات با قیمتی پایین تر و کیفیتی بهتر به مشتریان عرضه می شود به همین دلیل خرید از هایپر استارها هم به لحاظ اقتصادی و همه کیفیتی و تنوعی برای مردم یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شد.

با توجه به همه گیری اینترنت در چند سال اخیر و افزایش استفاده از این بستر توسط مردم، اسنپ مارکت تصمیم به پیاده سازی یک ایده ی جذاب و جدیدی گرفت که کمبود آن در حوزه خرید و فروش اینترنتی به شدت حس می شد.

این ایده جدید چیزی نبود جز همین اسنپ مارکتی که الان همه ما به خوبی با آن آشنا هستیم، اما اگر بخواهیم راجع به نحوه ورود اسنپ مارکت به این حوزه صحبت کنیم باید بگوییم که این فروشگاه آنلاین از سال 1397 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدای کار به عنوان فروش آنلاین هایپر استار ارم واقع در اتوبان باکری تهران خود را به این بازار معرفی کرد.

با توجه به استقبال خوبی که مردم از این برنامه کاربردی کرند اسنپ مارکت توانست به سرعت پله های ترقی و پیشرفت را طی کند به طوری که امروز در تهران علاوه بر هایپر استار ارم با هایپر استار های دیگری در تهران مانند هایپراستار صبا، هایپراستار تیراژه 2، هایپراستار سعادت آباد، هایپراستار ایران مال، هایپراستار جماران، هایپراستار تهران‌پارس و هایپراستار اوپال و... همکاری می کند.

لازم به ذکر است که خرید از سوپر مارکت آنلاین اسنپ محدود به تهران نیست و در قم، اصفهان، کرج و به تازگی در شیراز کاربران می توانند کالا های مورد نیاز خود را سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان آن را درب منزل دریافت کنند.

چگونه می توان کالای مورد نیاز خود را از اسنپ مارکت سفارش داد؟

همان طور که می دانید اسنپ مارکت یک برنامه فروش اینترتی است که به کاربران خود امکان سفارش بی شمار کالا را می دهد و تضمین ارسال به موقع یسته های کاربران از اصول اصلی این تیم محسوب می شود.

شما می توانید با دانلود برنامه اسنپ مارکت از از تخفیفات هیجان انگیز روزانه این مجموعه مطلع شوید و مایحتاج خود را با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت درب منزل خود دریافت کنید.

توجه داشته باشید برای نصب برنامه اسنپ مارکت باید با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود آن را دانلود کنید یعنی اگر سیستم عامل گوشی موبایل شما ios است باید از طریق برنامه های نصب اپلیکیشن آیفون مانند سیب چه و سیب اپ، اپلیکیشن ios اسنپ مارکت را دانلود و نصب کنید. همچنین اگر سیستم عامل گوشی موبایل شما اندروید است باید از طریق برنامه های نصب اپلیکیشن اندروید مانند بازار و google play اپلیکیشن اندروید اسنپ مارکت را پیدا کرده و نصب کنید و یا مستقیما از طریق وبسایت اسنپ مارکت اقدام کنید.

شما علاوه بر دانلود برنامه اسنپ مارکت می توانید از نسخه تحت وب این برنامه نیز استفاده کنید و با ایجاد کاربری و تعیین موقعیت مکانی خود، ثبت سفارش کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

آغاز فعالیت این  سوپرمارکت اینترنتی در شیراز

اسنپ مارکت، سوپرمارکت اینترنتی کلان شهر شیراز

همان طور که پیش تر گفته شده اسنپ مارکت با هدف تسهیل سازی فرایند خرید آنلاین و ارائه یکسری خدمات ویژه در بستر اینترنت در تمام این سال ها در تلاش بوده است که زندگی شهری را برای مردم آسان تر کند و از مشکلات این سبک زندگی بکاهد لذا مفتخر است که اعلام کند امروزه علاوه بر ارائه خدمات در کلان شهر هایی مانند تهران و اصفهان، سوپر مارکت اینترنتی شیراز را هم راه اندازی کرده است و مردمان این شهر می توانند خرید از هایپر استارها را به صورت آنلاین از طریق اسنپ مارکت انجام دهند.

لازم به ذکر است که اگر شما از اسنپ مارکت شیراز کالایی را سفارش دهید اما موقعیت مکانی تان شهر تهران باشد، کالای مورد نظر شما از نزدیک ترین هایپراستار شیراز ارسال خواهد شد و اگر در سایر شهر هایی که اسنپ مارکت در آن ها فعالیت می کند مانند قم، اصفهان یا کرج ساکن هستید از هایپراستار این 3 شهر کالای مورد نظر برای تان ارسال خواهد شد.

اسنپ مارکت علاوه بر این که به عنوان یک سوپر مارکت اینترنتی در حال فعایت است با ایجاد بستری جدید امکان خرید لوازم آرایش اصل را برای کاربران خود فراهم کرده است  و از یک سوپر مارکت اینترتی به یک هایپر مارکت بزرگ تبدیل شده است تا هر کسی با هر نیازی بتواند به عنوان یک مشتری از این مجموعه بزرگ خرید کند و از شرایط ویژه اسنپ مارکت بهره مند شود.

آیا می تواند لوازم آرایشی و بهداشتی را هم از اسنپ مارکت سفارش داد؟

اسنپ مارکت، سوپرمارکت اینترنتی کلان شهر شیراز

اسنپ مارکت با راه اندازی لاین جدید خود یعنی فروشگاه لوازم بهداشتی برای کاربران اش تحول عظیمی در بازار فروش اینترتی لوازم آرایشی و بهداشتی به وجود آورده است چرا که این مجموعه توانسته در طول این سال ها در حوزه ارائه خدمات اینترتی اعتماد مردم را با ارائه به موقع کالا ها و تضمین قیمت و کیفیت محصولات اش به خوبی جلب کند.

حالا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که در فروشگاه لوازم بهداشتی اسنپ مارکت کالا هایی که کاربران سفارش می دهند از کجا تامین می شود؟

لوازم آرایشی و بهداشتی که در اپلیکیشن اسنپ مارکت مشاهده می کنید همگی از فروشگاه های مایلی خریداره شده و به مشتری تحویل داده می شوند؛ در واقع مایلی فروشگاه های آرایشی بهدشتی هایپراستار ها هستند که در محیط داخلی این هایپر مارکت ها قرار دارند و اگر شما یک بار حضوری به هایپراستار مراجعه کنید این فروشگاه ها را می بینید.

برای خرید از مایلی  در ابتدا که وارد برنامه اسنپ مارکت می شوید باید مشخص کنید که قصد خرید لوازم آرایشی را دارید یا می خواهید کالا های سوپر مارکتی را چک کنید تا برنامه بتواند پیشنهاد های بهتری متناسب با نیاز تان به شما پیشنهاد بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز