خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس درباره چهارشنبه سوری

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۶۴۴

معاون نظارت بر اماکن عمومی عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: کوچکترین غفلت باعث بروز بزرگترین حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر در چهارشنبه آخر سال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر مرادی در جلسه‌ای که با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی فروشندگان مواد شیمیایی، رنگ، رینگ و لاستیک، خرازی، خواربارفروشی، سوپرمارکت شهر تهران در سالن جلسات معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ برگزار شد، پیرامون ارائه راهکار‌های پیشگیری و کاهش خطرات احتمالی در چهارشنبه آخرسال به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی بر ضرورت آمادگی و تعامل هرچه بیشتر پلیس و اصناف به ویژه در کاهش خطرات چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و گفت: مسئولیت‌پذیری و آموزش متصدیان واحد‌های صنفی مداخله‌گر در موضوع چهارشنبه آخر سال ضرورت دارد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به آمادگی کامل پلیس نظارت بر اماکن عمومی و تمهیدات ویژه این پلیس برای کاهش خطرات احتمالی چهارشنبه آخرسال اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی، موثرترین راه پیشگیری از حوادث است و کوچک‌ترین غفلت باعث بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیر در چهارشنبه آخرسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهارشنبه سوری بنا به اعتقاد ما ایرانیان مظهر پاکیزگی، زندگی، سلامت و نشاط است، اظهار کرد: متأسفانه سال‌های اخیر عده‌ای فرصت‌طلب و ناآگاه، همین جشن‌ها را با آتش افروزی‌های مخرب و انفجار ترقه‌های خطرناک به یک رویداد پر مخاطره و دلهره‌آور تبدیل کرده‌اند.

مرادی به ضرورت اقدامات و تمهیدات پلیس در جلوگیری از بروز این خطرات تاکید کرد و بیان داشت: اصناف نیز همانند پلیس در کاهش خطرات این روز نقش مهم و غیرقابل انکاری دارد که با راهکار‌های ساده، اما دقیق می‌توان کمک شایانی به برقراری امنیت در این ایام برای شهروندان کند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، از روسای اتحادیه‌های خواست که بازرسان صنفی را فعال تا واحد‌های صنفی متخلف شناسایی و با اعمال قانون در کاهش خسارت مالی و جانی در این ایام موثر باشیم.

وی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی حمل و جابه جایی موادی همچون اکلیل سرنج و سایر مواد اولیه‌ای ساخت مواد محترقه با هماهنگی و نظارت اتحادیه و مراجع ذیربط انتظامی انجام پذیرد، خاطر نشان کرد: پلیس این آمادگی را دارد تا با تشکیل کارگروهی از کارشناسان مجرب خود با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی، جلساتی را در راستای آموزش و توجیه تمام متصدیان صنوف درگیر در مأموریت چهارشنبه آخرسال برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز