خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

عملکرد مثبت مجتمع گاز پارس جنوبی، علی‌رغم تحریم‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۰۳۷

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی می‌گوید: کاهش توقفات اضطراری و خارج از برنامه، نشان از عملکرد خوب مجتمع گاز پارس جنوبی است.

به گزارش ایلنا، هادی هاشم زاده فرهنگ با اشاره به احداث واحد تولید ماده بودار کننده در جنب پالایشگاه فاز یک، خاطر نشان کرد: در نیمه دوم سال گذشته بود که این واحد را با قابلیت تولید 100 تن در سال در تست‌های عملکردی صحه گذاری شد و به تایید رسید. این عدد در حالی اعلام شد که مجتمع گاز پارس جنوبی، با همراهی پژوهشگاه و رفع موانع توانست در 4 ماهه نخست سال 98 به توان تولید 60 درصد بیشتر از زمان راه اندازی برسد.

فرهنگ با بیان اینکه در حال حاضر با بهبود شرایط تولید این محصول در پالایشگاه 3.5 برابر شده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، طراحی و نصب یک مبدل جدید و تعویض خوراک واحد را دو اقدام اساسی در راستای افزایش تولید تا 800 تن در سال عنوان کرد و گفت: با انجام اقدامات فوق می‌توانیم تولید ابتدا به 500 و سپس به 800 تن رسانده و رکورد ثبت کنیم.

هادی هاشم زاده فرهنگ، در مجموع روند شاخص‌های عملکردی کیفی تولید را خوب توصیف کرد و گفت: مهمتر از اعداد، عملکردی است که در روند این مجتمع علی رغم تحریم‌ها، شاهد هستیم. به طوری که توانسته‌ایم در طول سه سال گذشته، توقفات اضطراری و خارج از برنامه را در مجتمع مدیریت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز