خبرگزاری کار ایران

از سوی منتخب مردم دامغان؛

آمار متوفیان و مبتلایان کرونا در دامغان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۹۰۹

نماینده منتخب مردم دامغان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام آمار متوفیان و مبتلایان به کرونا در این شهرستان خواستار اتخاذ تمهیداتی برای جلوگیری از مراجعه بی‌مورد مردم به بیمارستان‌ها شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، از دوم اسفند با مشاهده نمونه‌های مشکوک به کرونا در کشور، خبرنگاران دامغانی با تمام تلاش سعی در انتشار آمار رسمی مبتلایان و متوفیان کرونا را از سوی مدیران مربوطه داشتند که متاسفانه این امر محقق نشد و نهایتا " وعده صادق" کانال تلگرامی رسمی علی اکبر علیزاده نماینده منتخب مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی این آمار را منتشر کرد .

علی اکبر علیزاده نماینده منتخب مردم شهرستان دامغان در جلسه تشکیل کمیته مبارزه با کرونا گفت: آمار مبتلایان و متوفیان کرونا در دامغان از ابتدا تا روز جمعه ۲۳ اسفندماه مجموعا ۵ نفر فوتی و ۴۸ کرونای مثبت است.

وی افزود: مردم در وضعیت فعلی و بدون استرس باید همکاری کنند تا زنجیره شیوع این بیماری قطع شود.

نماینده منخب مردم دامغان در کمیته مبارزه با کرونا به شناسایی بیماران مشکوک اشاره کرد و افزود : ورودی و خروجی های شهر بسته شود.

علی اکبر علیزاده همچنین خواستار تمهیداتی در جلوگیری بی مورد از مراجعه مردم به بیمارستان شد و اظهار کرد: پشتیبانی کمک های مردمی برحسب نیازمندی‌ها و تعطیلی صنوف غیرضرور باید در دستورکار قرار بگیرد.

وی تصریح کرد : اطلاع رسانی جهت هدایت و امید مردم در شهر، حمایت و پیگیری از کارخانه تولید ماسک در دیباج و ضد عفونی کردن سطح شهر توسط شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد .

در خاتمه نماینده منتخب مردم دامغان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : تامین نقاهتگاه برای بیماران کرونایی بعداز دوران حاد بیماری نیز از جمله ضروریاتی است که می‌توان جهت ریشه کنی این ویروس استفاده کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز