خبرگزاری کار ایران

در اولین حضور در جمع خبرنگاران قم؛

زاکانی نتوانست حتی یک محله قم را نام ببرد/ زاکانی: عجله نکن؛ بعدا؛ التماس دعا

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۴۶۴

علیرضا زاکانی در اولین مواجهه خود با خبرنگاران قم پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس نتوانست حتی یک محله و بافت فرسوده قم را نام ببرد و بجای آن گفت: عجله نکن؛ بعدا؛ التماس دعا.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی از چهره‌های سیاسی تهران که پیش از ظهر امروز به فرمانداری قم مراجعه و در انتخابات مجلس از قم ثبت‌نام کرد، در اولین مواجهه با خبرنگاران قم نتوانست پاسخ درستی در‌باره شناخت خود از قم بدهد.

وی ضمن طرح انتقاداتی از دولت و مجلس تاکید کرد: قم یک گوهر ناشناخته و یک استان جهانی است.

زاکانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه مهمترین مشکلات شهری قم را چه می‌دانید، گفت: بحث کلی همین مترو و زیرساخت‌های حمل و نقل و همچنین عدم استفاده از امکانات چاپ و نشر در این استان و شهرک‌های صنعتی  است.

وی در پاسخ به این سئوال که مهم‌ترین پروژه‌های معطل‌ مانده درون‌شهری قم را کدام پروژه‌ها می‌دانید و آیا این پروژه‌ها را می‌شناسید، گفت: عجله نکن؛ بعدا.

زاکانی در ادامه در پاسخ به این سئوال که اگر شما می‌خواهید نماینده مردم شهر قم باشید، آیا نباید قم را به درستی بشناسید، گفت: قطعا ظرفیت‌هایی در قم هست و ما باید بافت‌های فرسوده را احیا کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که دو، سه نقطه بافت فرسوده قم را که نیاز به توجه دارند را نام ببرید، گفت: التماس دعا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز