خبرگزاری کار ایران

فاطمه مقدم رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۶۱۶

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی و مسئولان محلی رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی خوی معرفی و از خدمات رئیس سابق این دانشکده تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خوی، جواد آقازاده در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خوی گفت: مجوز راه‌اندازی این دانشکده پس از پیگیری های مکرر و برگزاری جلسه های متعدد با وزیر بهداشت و درمان و در سطح مدیران کشور اخذ شده و در پاییز سال ۱۳۹۵ به تصویب رسید. 

وی به سیاست دولت تدبیر و امید درخصوص ایجاد دانشکده‌های علوم پزشکی در شهرهای بزرگ کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تقویت دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خوی نیازمند تامین زیرساخت‌‌های لازم است و برای این دانشکده ردیف خاص و مستقل مالی تعبیه شده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: برای ایجاد و تاسیس این دانشکده، هم مسئولان قبلی و فعلی شهرستان خوی زحمت کشیده‌اند و این حق مردم خوی و شهرهای شمال استان بود که از خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان استفاده کنند. 

آقازاده با بر شمردن فعالیت‌های اجرای طرح تحول نظام سلامت تصریح کرد: برنامه طرح تحول نظام سلامت با همت دولت خدمتگزار و پشتیبانی مقام معظم رهبری اجرا گردید که یکی از موفق‌ترین طرح‌های دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود. 

وی در خصوص مطالبات پرستاران نیز خاطرنشان کرد: مطالبات پرستاران حق آنان است و باید پرداخت گردد و با توجه به قول‌هایی که دولت داده است ان‌شاالله مطالبات پرستاران به زودی پرداخت خواهد گردید. 

در این جلسه سیدمحمد عابدی، فرماندار خوی نیز با اشاره به تحول بزرگ در عرصه سلامت کشور در دولت تدبیر و امید، ابراز داشت: عرصه سلامت نیاز اساسی مردم به شمار می‌رود و اجرای طرح تحول سلامت بخش اعظمی از نیازمندی‌های اقشار مختلف جامعه را در این بخش برطرف کرده است. 

وی با اشاره به وضعیت نامناسب بیمارستان‌های خوی بر تسریع در عملیات اجرایی بیمارستان‌‌های در حال ساخت این شهرستان تاکید و ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک با اتمام این بیمارستان‌ها تحول عظیمی در بخش بهداشت و درمان این شهرستان اتفاق بیافتد. 

حجت‌الاسلام سیدرضی شکوری نیز در این مراسم، داشتن دانشکده علوم پزشکی را حق مردم خوی عنوان کرد و افزود: نیاز این دانشکده داشتن هیات علمی باسواد و مجرب است. باید امکانات مورد نیاز به این دانشکده تخصیص پیدا کند. 

امام جمعه خوی بر پیگیری‌ها از دولت و شخص وزیر بهداشت و درمان بر اتمام و افتتاح بیمارستان آیت‌الله خویی این شهرستان تاکید کرد. 

فاطمه مقدم رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی خوی هم بر انجام فعالیت‌ها برای توسعه و پیشرفت دانشکده و بالا بردن شاخص‌های درمانی و بهداشتی شهرستان خوی قول موکد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز