خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد:

الزام کاهش مصرف آب، برق و گاز تا ۴۰ درصد در ادارات اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۳۹۱

استاندار اصفهان گفت: ادارات این استان لازم است مصارف آب، برق و گاز را ۴۰ درصد کاهش دهند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در حاشیه جلسه مدیریت اضطراری مصرف بهینه انرژی اظهار داشت: مقرر شد به منظور صرفه جویی در مصرف آب ستاد مدیریت بحران انرژی تشکیل و در باره مصرف بهینه آب، برق و گاز اقدام شود.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها مکلف شدند ژنراتورهای برق اضطراری خود را در شرایط پیک مصرف در مدار قرار دهند و ادارات تمامی موتورخانه‌ها را استانداردسازی کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: همه ادارات موظف هستند یک مدیر انرژی تعیین و این مدیر مسئولیت اجرای طرح‌های مصرف بهینه در ادارات را برعهده دارد. ادارات این استان لازم است مصارف آب، برق و گاز را ۴۰ درصد کاهش دهند.

وی اضافه کرد: اداره کل اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به مصرف آب، برق و گاز در مساجد پیگیری‌های لازم را به عمل آورد؛ همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی در تمامی شهرک‌ها و واحدهای صنعتی الزامات مصرف بهینه آب و برق و گاز را اجرایی کند.

رضایی گفت: همچنین صدا و سیما و اصحاب رسانه نسبت به مصرف بهینه انرژی فرهنگ سازی کنند و دستگاه‌های مربوطه با مشترکان پرمصرف برخورد لازم را انجام دهد.

وی تاکید کرد: ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی مکلف اند بر روی سقف خود پنل‌های انرژی نصب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز