خبرگزاری کار ایران

فیلمبرداری دهلیز پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۸۶

گروه طی روزهای گذشته مشغول فیلمبرداری پلان‌های جامانده و گذری «دهلیز» بودند که با پایان آن این روز‌ها صداگذاری فیلم توسط علیرضا علویان انجام می‌شود.

 ایلنا: همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی مراحل فنی این فیلم رو به پایان است.

به گزارش ایلنا، گروه طی روزهای گذشته مشغول فیلمبرداری پلان‌های جامانده و گذری «دهلیز» بودند که با پایان آن این روز‌ها صداگذاری فیلم توسط علیرضا علویان انجام می‌شود. پیش از این بخش اعظم تدوین فیلم توسط حمید رضا قربانی انجام شده و بهزاد عبدی آهنگسازی «دهلیز» را آغاز کرده بود. ساخت موسیقی فیلم رو به اتمام است تا بزودی نسخه کامل این فیلم در اختیار دفتر جشنواره قرار بگیرد. تازه‌ترین ساخته بهروز شعیبی به تهیه کنندگی محمود رضوی در دو بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلم‌های اول جشنواره سی و یکم پذیرفته شده است.

دهلیز با بازی رضا عطاران و هانیه توسلی داستان زنی به نام شیواست. او سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه‌ای زندگی آن‌ها دچار تحول می‌شود و در مسیری جدید قرار می‌گیرد.

عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: کارگردان: بهروز شعیبی، نویسنده: علی اصغری (کارگاه قلم) بر اساس طرحی از بهروز شعیبی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، صدابردار: وحید مقدسی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، طراح گریم: زهرا کمالی، فاطمه کمالی، مجری طرح: مرتضی متولی، تدوین: حمید رضا قربانی، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، موسیقی: بهزاد عبدی، مدیرتولید: مجتبی امینی، برنامه ریز: روزبه سجادی حسینی، دستیار اول کارگردان: علی جودی، مدیر تدارکات: حمید پرهیز، عکاس: اسماعیل حاتمی‌کیا، منشی صحنه: حمیرا نعمت ا...، تیتراژ و جلوه‌های ویژه: محراب مشهدبان، دستیار دوم کارگردان: امین خنکال، دستیار برنامه‌ریزی: ساناز سرمدی، بازیگردان: علی سرابی، بازیگران: رضاعطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میر طاهری، محمدرضا شیرخانلو، با حضور نگار عابدی و افسانه چهره آزاد، تهیه‌کننده: محمود رضوی- محصول سیمای مهراندیش.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز