خبرگزاری کار ایران

میثم شکری ساز، نویسنده و کارآفرین برتر ایران

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۸۴۸

در چند دهه اخیر که ایران در شدیدترین تحریم ها قرار دارد و به تعبیر کارشناسان و ناظران بین المللی، اگر چنین تحریم هایی بر کشوری غیر از ایران تحمیل می شد اقتصاد آن از هم فرو می پاشید، برخی افراد چنین شرایط پرتلاطمی را به فرصت های منحصر به فردی تبدیل کردند.

در این مطلب قصد داریم میثم شکری ساز  نویسنده و کارآفرین برتر ایران را به شما معرفی کنیم.  فردی که با تکیه به سه ویژگی استقلال طلبی، ریسک پذیری و اعتماد به نفس در حوزه اقتصاد افتخارات زیادی را خلق نموده است.

او به خوبی ثابت کرده است هیچ محدودیتی در فعالیت های اقتصادی ایران نیست و اگر تنها کمی همت و تلاش به خرج دهیم، تحریم جز یک متن بی ارزش اثری در بر نخواهد داشت.

میثم شکری ساز  در سال 1365 در اصفهان متولد شد. مدرک دکترای کارآفرینی را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد و سپس در رشته مدیریت، همزمان در ایران و آلمان به تحصیل پرداخت.  

آنچه از زندگی شخصی او بدست آمده است اینست که در خانواده ای متوسط و بدون امکانات خاصی بزرگ شده است. خانواده ای که بنا به شغل پدر دائم از این شهر به شهر دیگر در حال کوچ بوده اند.

اوج شکوفایی این کارآفرین برتر ایران حضور او در محیط دانشگاه است. شاید آنچه را که در ذهن فعال خود از دوره نوجوانی پرورانیده بود، در چنین فضایی با علم دانشگاهی کامل تر نمود تا یکی از مهمترین اقداماتی که در ایران در حوزه آموزش دیجیتالی کم یا نادیده گرفته شده بود را از زمین بردارد و در قالب یک موسسه به آموزش دیجیتالی در رشته های مختلف مبادرت به عمل آورد. تا جایی که سیستم آموزشی امروز در شرایط کرونایی، از ایده ها و تجربیات او بهره مند شود و بدون حضور دانشجویان در محیط دانشگاه بتواند آینده تحصیلی و شغلی آنان را مدیریت نماید.

او تا به حال توانسته است کتاب های زیادی را ترجمه و تالیف نماید که عبارتند از:

ترجمه:

فراتر از استراتژی، تویی که ذهن برنده ای، رازهای بازاریابی قدرتمند، آسایش در آرامش،  بازاریابی گوریلی، استوار و مذاکره با دستان خالی

تالیفات:

بازاریابی نوگرا،  ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت، بازاریابی وکسب وکار اسلامی ، روابط فرد و سازمان

کتاب هایی چون توهم باهوشی 1 و 2 از جمله پر فروش ترین تالیفات این جوان موفق است.

میثم شکری ساز در حال حاضر یکی از کارآفرینان و سخنوران برتر ایران در حوزه آموزش دیجیتالی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز