خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ یک از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بازداشت نشده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۶۶۷

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف با تکذیب خبر بازداشت دانشجویان این دانشگاه گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، باید بگویم هیچ یک از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بازداشت نشده‌اند.

«حسن حسینی» معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره بازداشت برخی دانشجویان این دانشگاه در چند روز اخیر اظهار داشت:‌ طبق پیگیری‌های به عمل آمده هیچ یک از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بازداشت نشدند و هرگونه خبر بازداشت دانشجویان این دانشگاه را تکذیب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جو دانشگاه‌ صنعتی شریف طبیعی است و دانشجویان امتحاناتشان را می‌دهند، گفت: در چند روز اخیر ما دو تجمع داشتیم که یک تجمع شنبه شب و با مجوز از سوی دانشگاه در مقابل در اصلی دانشگاه برگزار شد، البته در آنجا شعارهای ساختارشکنانه‌ای بیان شد که از سوی گروه معدودی بود و مورد توافق مسئولان برگزار کننده مراسم هم نبود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف بیان کرد: روز گذشته در تاریخ دوشنبه 23 دی ماه هم تجمع دیگری در داخل دانشگاه برگزار شد که البته مجوز نداشت، ولی تجمع داخلی بوده که برخی از دانشجویان با مسئولان دانشگاه صحبت کردند و مسئولان هم پاسخ آنها را دادند. به هر حال فضای احساسی ناشی از غم این حادثه در میان  دانشجویان ما وجود دارد، اما در حال حاضر شرایط دانشگاه نرمال است.

وی اضافه کرد: قرار بود مجلس ترحیم دانش‌آموختگان جانباخته هواپیمای 737 روز دوشنبه برگزار شود که به علت وجود فضای فعلی آن را به زمان دیگری موکول کردیم تا بتوانیم میزبان خانواده داغدار جانباختگان باشیم. امیدواریم طی یک یا دو هفته آینده بتوانیم مراسم را برگزار کنیم.

حسینی درباره تعامل با خانواده جانباختگان گفت: ما با خانواده هر 16 نفر از دانش‌آموختگانی که جان خود را از دست دادند در ارتباط هستیم. مصیبت این حادثه برای خانواده‌ها بسیار سنگین است، از این رو ما منتظر بودیم چند روز بگذرد تا از امروز  دیدار و گفتگو با خانواده جانباختگان را آغاز کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: دانشجویان مانند فرزندان ما هستند و ما در هر صورت همراه دانشجویانمان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز