خبرگزاری کار ایران

توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰ هزار بسته بهداشتی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۴۴۷

مدیرعامل بنیاد احسان با حضور در مناطق آسیب دیده از آبگرفتگی‌های اخیر خوزستان بازدید کرد و همچنین از خدمات گروه‌های جهادی وابسته به قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و روند خدمت‌رسانی این گروه‌ها به آسیب دیدگان آبگرفتگی‌های اخیر در شهرهای درگیر با این پدیده را بررسی نمود.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل بنیاد احسان در این سفر از منازل بازسازی شده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که سال گذشته پس از بازدید دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) روند ترمیم آن‌ها شروع شده بود نیز دیدار کرد. 

سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت فرمان امام (ره) گفت: با دستور مخبر در این مدت از طرف ستاد اجرایی بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی، بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم، ۵ تن برنج، ۵ تن مرغ و دیگر اقلام جیره خشک در اختیار آسیب دیدگان از آبگرفتگی قرار خواهد گرفت. 

سلیمانی افزود: احداث دو آشپزخانه در اهواز و یک آشپزخانه در سربندر برا طبخ ۵۰ هزار پرس غذا گرم در طول مدت امداد رسانی، از جمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای کمک به مردم گرفتار در مناطق آب گرفته در استان است. 

وی راه اندازی طرح مهارت احسان پس از آبگرفتگی برای تعمیر وسایل منزل آسیب دیدگان توسط گروه‌ها جهادی متخصص را از دیگر اقدامات این ستاد برای کمک به آسیب دیدگان از آب گرفتگی‌های اخیر عنوان و تصریح کرد: همچنین در سال جاری ۳۸ واحد مسکونی در مناطق کم برخوردار استان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بازسازی و ترمیم شده است. گفتنی است در پی وقوع آبگرفتگی در شهرهایی از استان خوزستان، بنیاد احسان با همراهی گروه‌های جهادی فعال در این استان، اقدامات لازم برای رفع مشکل آبگرفتگی منازل در خوزستان را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز