خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ارس خبر داد:

پخش برنامه تلویزیونی ارس؛ پنجره‌ای رو به فردا از شبکه سهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۶۸

این برنامه تلویزیونی مستند با مشارکت بخش خصوصی این منطقه و صداوسیمای آذربایجان شرقی تولید شده و هر هفته در روز‌های دوشنبه قبل از اخبار ساعت ۲۳ از شبکه سهند پخش می‌شود.

ایلنا: برنامه تلویزیونی ارس؛ «پنجره‌ای رو به فردا» روزهای دوشنبه هر هفته از شبکه سهند پخش می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: این برنامه تلویزیونی مستند با مشارکت بخش خصوصی این منطقه و صداوسیمای آذربایجان شرقی تولید شده و هر هفته در روز‌های دوشنبه قبل از اخبار ساعت ۲۳ از شبکه سهند پخش می‌شود.
ابراهیم نصیری افزود: محتوای این برنامه به زبان آذری و در قسمت‌های ۲۵ دقیقه‌ای تدوین شده و به معرفی امکانات، پتانسیل‌ها، مزیت‌های خاص سرمایه گذاری در بخش‌های صنعتی، تجاری، گردشگری، خدماتی و شرکت‌های فعال در بخش‌های مختلف منطقه آزاد خواهد پرداخت.
نصیری اضافه کرد: وجود توانمندی‌های منطقه آزاد ارس در حوزه‌های متعدد نیازمند معرفی هر چه بیشتری است و مشارکت بخش خصوصی در معرفی این توانمندی‌ها زمینه مناسبی را برای تبیین هر چه بهتر وضعیت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه ارس برای مخاطبان استان و هم زبان در سایر نقاط کشور و دنیا فراهم می‌آورد.
وی از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و مشارکت بخش خصوصی و فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس در تامین این برنامه قدردانی کرد و گفت: برنامه رادیویی ارس نیز در روزهای زوج هر هفته به مدت ۱۵ دقیقه از شبکه رادیویی سهند از سال گذشته بصورت مداوم تولید و پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز