خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

تامین انتظارات بخش خصوصی از وظایف دستگاه‌های دولتی است/جهش تولید مستلزم حمایت است

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۵۹۴

استاندار یزد با اشاره به اینکه نامگذاری امسال بنام جهش تولید که با ابتکار عمل مقام معظم رهبری انجام می‌شود منطبق بر اولویت و نیاز اساسی مردم است گفت: تامین انتظارات بخش خصوصی از وظایف دستگاه های دولتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی طالبی در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان یزد با موضوع جهش تولید، اظهار داشت: نامگذاری امسال بنام جهش تولید و بویژه اینکه با بحران کرونا دست و پنجه نرم  می‌کنیم و قطعا بحران های زیادی خواهیم داشت، می‌تواند قدمی راهگشا و اثر گذار باشد.

وی با بیان اینکه امسال چاره ای جز جهش تولید و توجه به تولید نداریم ادامه داد: برای مدیریت دوران پساکرونا و عبور از مشکلات در حوزه های مختلف چاره ای جز توجه به این موضوع نداریم.

استاندار یزد با بیان اینکه جهش تولید مستلزم تعامل و هماهنگی دولت، بخش خصوصی و مردم است عنوان کرد: همین تعامل است که مفهوم واقعی حکمرانی را نشان می دهد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های دولتی نمایندگان بخش خصوصی هم هستند و نمایندگی تقاضاها و انتظارات بخش خصصی از وظایف آنها است، اضافه کرد: جهش تولید به کارگیری همه ظرفیت ها و کنار گذاشتن همه محدودیت ها برای تولید است.

طالبی با اشاره به اینکه جهش تولید مربوط به یک حوزه خاص همچون صنعت نیست بیان داشت: جهش تولید ابعاد مختلفی دارد و در تمامی حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می تواند خود را نشان دهد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه ها باید محدودیت ها و موانعی که خواسته یا ناخواسته در برابر تولید وجد دارد رفع کنند عنوان کرد: ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی جهش تولید باید مورد توجه قرار گیرد و تمامی این ابعاد باید در اختیار تحقق نامگذاری سال باشد.

استاندار یزد ادامه داد: باید از تقابل پرهیز شده و همدلی جایگزین تقابل گردد تا از همه ظرفیت های خودمان در استان بهره گیریم و از تعامل و همکاری سازنده گروه های سیاسی برای جهش تولید بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه خیلی جاها می‌توانیم از برخی مسائل بگذریم و اصل تولید را در استان در نظر بگیریم بیان داشت: اثرگذاری بیماری کرونا بر اقتصاد اجتناب ناپذیر است ولی با تدبیر و برنامه ریزی می توان تبعات اقتصادی کرونا را به حداقل رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز