خبرگزاری کار ایران

همزمان با نخستین روز دهه فجر صورت گرفت؛

شادپیمایی 600 کودک یزدی با آغاز ایام الله دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۱۷

600 کودک و نوجوان یزدی در آیینی با عروسک های هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به شادپیمایی پرداختند.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، هم زمان با اولین روز از دهه‌مبارک فجر انقلاب اسلامی، شادپیمایی 600 کودک یزدی همراه با عروسک‌های مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از میدان فرهنگ تا مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.

در این برنامه که پیش از آیین افتتاحیه مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون برگزار شد، مدیران کل کانون استان های خوزستان، گلستان؛ کرمان و معاونت مرکز تولید کانون استان به عنوان میهمان جشنواره و مدیران کل کانون، کتابخانه های عمومی و اراده فرهنگ و ارشاد اسلامی کودکان را در این شادپیمایی همراهی کردند.

هدف از برگزاری این شادپیمایی انتقال مفهوم شعار "شاد زیستن حق بچه هاست" به شهروندان اعلام شد و کودکان نیز با آهنگ های شاد و کودکانه، تا محل برگزاری جشنواره هجدهم بدرقه شدند تا به تماشای اجرای نمایش های عروسکی اعضای کانون بنشینند.

گفتنی است، مرحله استانی هجدهمین جشنواره ی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار "نمایش تمرین زندگی ساختن آینده" امروز و فردا با 16 اجرای نمایش عروسکی از مراکز فرهنگی هنری کانون استان، برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز