خبرگزاری کار ایران

دبیر تخصصی جشنواره هنرهای نمایشی کانون:

16 گروه در هجدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی» حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۹۲۵

دبیر تخصصی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد از برگزاری مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در یزد خبر داد و گفت: 16 گروه در هجدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی» حضور دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد، محسن اکرمی ابرکوهی با اشاره به شعار این جشنواره با عنوان «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده»، گفت: 16 گروه از مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان در این جشنواره به روی صحنه خواهند رفت.

دبیر تخصصی «هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی» ادامه داد: این جشنواره صبح 12 بهمن با شادپیمایی عروسکی و با حضور گسترده دانش آموزان و خانواده های آن ها از میدان فرهنگ(نعل اسبی) به سمت مرکز کانون آغاز خواهد شد و پس از آن طی دو روز گروه ها به اجرا می پردازند.

وی بیان داشت: هجدهمین جشنواره هنرهای نمایش کانون در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود و پس از برگزاری مرحله استانی از هر استان سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

اکرمی با اشاره به اینکه مربیان و همچنین اعضای کانون و گروه های سنی ۱۲ تا ۱۷ سال در این جشنواره با نمایش های صحنه ای عروسکی و تلفیقی شرکت دارند افزود: از تمامی شهرستان های استان یزد گروه هایی برای شرکت در این جشنواره حضور دارند که بر مبنای آموزش های ارائه شده در تابستان سال جاری به اجرا خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز