خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

آغاز به کار نخستین مهرواره سرود آفرینش در یزد/ سرود آفرینش بر همدلی تاکید دارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۷۰۹

مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش از صبح امروز در محل کانون پرورش فکری شهرستان تفت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در آیین آغاز به کار این مهرواره اظهار داشت: نخستین مهرواره سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» و با شعار " آینده ساختنی است" تا پنجم دی‌ماه برگزار می شود.

سیدحسین پیغمبری با اشاره به اینکه نخستین مهرواره سرود آفرینش با شرکت 265 کودک 6 تا 18 سال برگزار می‌شود، ادامه داد: فعالیت های موسیقی و سرود در کانون به صورت گروهی برگزار می شود چرا که اجرای فعالیت های گروهی سبب همدلی و همگرایی هر چه بیشتر بین بچه ها می شود.

وی ایجاد نشاط و شادی در کودکان، کشف استعداد در زمینه سرود همچنین تقویت روحیه همکاری و مشارکت همگانی و گروهی در کودکان و نوجوانان را از اهداف برگزاری مهرواره سرود آفرینش عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اضافه کرد: در این دوره از مهرواره 13 گروه از شهرستان یزد و شهرستان های تابعه استان شرکت دارند که پس از داوری، فیلم سه گروه برگزیده به دبیرخانه مرکزی مهرواره در تهران برای داوری در سطح کشور ارسال خواهد شد.

وی افزود: در نخستین روز از برگزاری این مهرواره شش گروه از شهرستان های تفت، مهریز، میبد، اردکان و مروست به اجرا خواهند پرداخت تا از سوی داوران مورد ارزیابی قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، سرودهای "دنیای قشنگ" از شهرستان های تفت، مهریز، اردکان و مروست و سرود "مدادرنگی" و "اسب خوشبختی" از شهرستان میبد به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز