خبرگزاری کار ایران

فرماندار بافق خبر داد:

لزوم تعیین تکلیف زمین‌های واگذار شده مجتمع گاو شیری بافق

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۱۸۱

فرماندار بافق با بیان اینکه از مجموع 152 واحد گاو شیری تنها 14 واحد ایجاد شده گفت: به زودی زمین‌های واگذار شده مجتمع گاو شیری بافق تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد زاده رحمانی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مجتمع ها و پهنه های دامپروری بافق اظهار داشت: لازم است به زیربخش دام و طیور شهرستان توجه بیشتری شود و برای ایجاد اشتغال مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود زیرساخت‌های آماده در مجموعه ۱۵۲ واحدی گاو شیری شهرستان بافق، تنها ۱۴واحد ایجاد شده و فعال هستند.

فرماندار بافق بیان داشت: تعدادی از افراد اراضی را اشغال کرده اند، اما اقدامی نکرده و فعالیتی ندارند که خواستار تذکر به آن‌ها هستیم که یا واحد‌ها را راه اندازی کنند و یا خلع ید شود.

وی با بیان اینکه بافق در زمینه بز سانن و شتر شیری مزیت نسبی دارد، افزود: برای سرمایه گذاری و مشخص شدن پهنه در خصوص پرورش اسب در شهرستان چه در بخش مرکزی و چه در منطقه سبزدشت اقدامی نشده است.

فرماندار بافق تاکید کرد: ظرف یک ماه آینده وظیفه دستگاه‌ها در این رابطه مشخص می‌شود و با متخلفین در این زمینه برخورد جدی خواهد شد تا ظرفیت های ایجاد اشتغال و برنامه هایی که برای شهرستان است معطل نماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز