خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

95 درصد مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد محقق شده است

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۱۳۶

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه در یک سال گذشته بیش از 15 مورد مشکلات حوزه صنعت در ستاد استانی اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفته گفت: 95 درصد مصوبات این ستاد در خصوص موارد طرح شده محقق و اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی دهشیری اظهار داشت: از مجموع 38 مورد مشکلات حوزه صنعت و اشتغال که به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی واصل شد، 23 مورد آن با تلاش مجموعه قضایی استان، خارج از ستاد و در دبیرخانه حل و فصل شده است.

وی جوِّ صمیمانه، وفاق و همدلی مجموعه قضایی و  اجرایی استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: قدر مسلم هرجا که تعامل و همدلی شکل بگیرد، خدمت به مردم سریع‌تر و امور کاری بهتر و کیفی تر پیش خواهد رفت.

این مقام قضایی، رفاقت همراه با دیانت را شاخصه کادر اداری و قضایی دادگستری استان یزد، ذکر کرد و بیان داشت: وجود یک فضای صمیمی مبتنی بر احترام و اعتماد، شرایط مناسبی را برای مدیریت امور فراهم آورده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم پاسخ به رئیس‌جمهور آمریکا، اظهار داشت: در جریان سفر نخست وزیر ژاپن به ایران، رهبر معظم انقلاب، موضعی حکیمانه اتخاذ کردند که موجب عزت ملت و غرور ملی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز