خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی یزد خبر داد:

ارسال 20 خودروی حامل محموله کمک های پلیس یزد به سیل زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۴۲

فرمانده انتظامی استان یزد از ارسال 20 خودروی حامل محموله کمک های پلیس یزد به سیل زدگان غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار ایلنا، سردار "محمدرضا میرحیدری" در حاشیه ارسال کمک های پلیس یزد به سیل زدگان غرب کشور گفت: کارکنان پلیس استان از ساعات اولیه بروز این حادثه تلخ به صورت خودجوش فعالیت خود را در خصوص کمک رسانی به آسیب دیدگان این حادثه آغاز کرده اند.

وی ضمن اشاره به اعلام آمادگی کارکنان پلیس یزد برای حضور در مناطق سیل زده افزود: در ارتباط با کمک های مالی و جنسی اولین محموله از این کمک ها هفته قبل برای هموطنان نیازمند در استان لرستان ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اعزام دومین کاروان کمک های غیر نقدی پلیس یزد به مناطق سیل زده اظهار داشت:  امروز نیز 20 دستگاه خودرو حاوی اقلام اولیه و مورد نیاز سیل زدگان اعم از پوشاک، پتو، مواد خوراکی، کفش، آب معدنی، ظروف آشپزخانه و ... که توسط رده های پلیسی، خیرین امنیت ساز و شرکت های مراقبتی تهیه شده بود ارسال شد.

وی با بیان اینکه پلیس نیرویی است که در عین اقتدار، مجموعه ای مردم محور و اجتماعی است اضافه کرد: امروز نگاه مردم به پلیس نگاهی همراه با اعتماد است و پلیس را مأمن و پناهگاهی برای خود می دانند و حمایت از مظلوم و جدایی حق از باطل را از مجموعه با اقتدار پلیس طلب می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز