خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد :

مشکلی در تامین نهاده‌های دامی استان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۹۹۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: روزانه بطور متوسط 400 تن انواع نهاده های دامی و کودهای شیمیایی وارد این استان می شود و مشکلی در تامین نهاده های دامی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدجمال سجادی پور در نشست ستاد تنظیم بازار استان یزد در خصوص وضعیت نهاده های دام و طیور اظهار داشت: روزانه هزار تن نهاده باید به استان وارد شود که خوشبختانه اینگونه بوده و آماری که الان داریم و نهاده هایی که از بندر حمل می شود در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه از 10 دیماه میزان هزار و 100 تن ورودی داشتیم ادامه داد: از 12 تا 16 دی توقف ورود داشتیم که به دلیل نوسانات نرخ ارز بوده و بارگیری و انتقال صورت نمی گرفت اما الان روزی 400 تن به استان حمل می شود و مشکلی نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد عنوان کرد: از محل صندوق برای بخش خصوصی و کمک به بخش کشاورزی نیز توزیع شده که حدود 1000 تن جو، 1500 تن ذرت و 1000 تن سویا بوده است.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا در بخش کشاورزی تاثیرات مخربی در اشتغال و رونق این بخش دارد بیان داشت: این سازمان در پایش توزیع اقلام نیز تلاش خواهد کرد تا مشکلی رخ ندهد.

سجادی پور میزان مجموع ذخیره سازی نهاده های دام و طیور را 14 هزار و 500 تن اعلام کرد و اظهار داشت: 6 هزار و 500 تن نیز توسط بخش خصوصی خریداری شده که در حال انتقال و حمل به استان است.

وی یادآور شد: همچنین به شرکت ها اعلام شده که نسبت به توزیع نهاده های دام و طیور از محل ذخایر خود اقدام کنند و تولیدکنندگان از نظر تامین این نهاده ها اطمینان خاطر داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد موجودی شرکت پشتیبانی دام را 10 هزار تن برشمرد و افزود: مجموعه ذخایر استان نشان می دهد وضعیت خوب است و مشکلی در تامین نهاده ها نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز