خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت:

کیفرخواست متهم به قتل شهرستان تفت صادر شد/ رد موضوع جنون متهم

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۶۲۵

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و تکمیل تحقیقات، کیفرخواست متهم به قتل شهرستان تفت صادر شد.

به گزارش ایلنا، مهدی زارعی با اعلام این خبر گفت: تحقیقات این پرونده قتل با توجه حساسیت موضوع از همان ساعات اولیه با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان خبره آغاز و همکاری شهروندان و کمک‌های اطلاعاتی آنان متهم به قتل سریعاً شناسایی و آلت قتاله نیز کشف شد.

وی با اشاره به اقاریر مقرون به‌واقع متهم در همان لحظات اولیه دستگیری به قتل، اظهار داشت: حسب گزارش پزشکی قانونی و بررسی سوابق درمانی و معاینه متهم بحث جنون را منتفی اعلام کرد و متهم علیرغم داشتن مشکلات روحی و روانی، مسئول اعمال و رفتار خود است و بحث جنون در هنگام قتل کاملاً رد می‌شود.

این مقام قضایی تصریح کرد: بنا به درخواست اولیاء دم مبنی بر قصاص متهم، پس از تکمیل تحقیقات بازپرس پرونده قرار جلب به دادرسی صادر و دادستانی نیز کیفرخواست متهم را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت خاطرنشان کرد: متهم به قتل در بازجویی‌ها اقرار به قتل با قصد و نیت قبلی کرده و کیفرخواست صادره جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان صادرشده است.

پس از وقوع یک فقره قتل در شهرستان تفت، مراحل تحقیق و تکمیل پرونده جهت صدور کیفرخواست و دادرسی در دادگاه کیفری کمتر چهل روز انجام گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز