خبرگزاری کار ایران

با همکاری شهرداری یزد و انجمن هنرهای تجسمی یزد؛

” نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی خشت خام یزد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۹۱۷

نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی خشت خام یزد توسط شهرداری یزد و انجمن هنرهای تجسمی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا؛ نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی ” خشت خام ” با هدف پاسداشت و بازنمود بخشی از زیبایی‌ها و مهارت‌های مردمان و استادکارانی که قابلیت های بومی واقلیمی، این میراث ارزشمند را برای نسل های بعدی به ارث نهادند و همچنین ایجاد تعامل و تبادل فرهنگی هنری و معرفی یزد به عنوان مرکز هنر و پایتخت مجسمه های خشت خام، برگزار می شود.

این سمپوزیوم دارای دو بخش اصلی و جنبی است؛ بخش اصلی با حضور ۱۰هنرمند حرفه‌ای ایران برگزار شده و بخش جنبی این سمپوزیوم متشکل از ۱۰گروه دو نفره متشکل از دانشجویان، فارغ التحصیلان و علاقه‌مندان دارای رزومه هنری رشته های مجسمه سازی و معماری است.

شرکت کنندگان می‌توانند با توجه به مصالح در نظر گرفته شده آثار خود را طراحی و ماکت آن را برای بررسی توسط داوران، تهیه کنند. متقاضیان در ابتدا باید ماکت آثار خود را به دبیرخانه سمپوزیوم تحویل دهند؛ پس از اعلام نتایج، برگزیدگان برای اجرای طرح خود، در محل اجرای سمپوزیوم حضور پیدا خواهند کرد.

هنرمندان می توانند تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ با مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت نام و بارگزاری تصاویر آثار خود برروی سایت به نشانی SASYAZD.COM ثبت نام کنند.

نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی « خشت خام »، 15 اسفندماه الی 26 اسفندماه سال جاری به میزبانی یزد برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز