خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد در نشست با تشکل های کارگری:

رونق تولید با کمک کارگران و کارفرمایان ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۷۳

استاندار یزد با اشاره به اینکه اطلاع کافی و کامل از مسائل و مشکلات جامعه کارگری دارم؛ عنوان کرد: رونق تولید با کمک کارگران و کارفرمایان ایجاد می‌شود بنابراین لازم است تا برخی مشکلات در سطح ملی و برخی در گفت و گو با کارآفرینان در استان حل‌وفصل شود.

به گزارش ایلنا، «محمود زمانی قمی» در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری استان اظهار داشت: تولید اقتضائات و عوامل مؤثری دارد و نمی‌توانیم بدون توجه به کارگر خروجی خوبی داشته باشیم و این موضوع در سرمایه‌گذاری نیز به همین شکل است.

وی بابیان اینکه جامعه کارگری استان جامعه بزرگی است و باید رضایتشان جلب شود؛ ادامه داد: ضعف و اشکالاتی داریم که باید به کمک هم این موارد و مشکلات را رفع‌ورجوع کنیم و راه دیگری نداریم چراکه این انقلاب و کشور متعلق به ما است و باید خودمان کمک کنیم.

استاندار یزد بابیان اینکه در حوزه اقتصاد و معیشت وضعیت خیلی خوبی نداریم و بخشی از انتقادات و اعتراضات متوجه کشور است؛ گفت: باید مسائل و مشکلات دیده شود و موردتوجه قرار گیرد چون کارگر وقتی استخدام می‌شود دوست ندارد دست به اعتراض و تجمع بزند.

وی بابیان اینکه باید از فرصت‌هایی که پیش می‌آید استفاده کنیم؛ تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از فرصت‌ها به آسیب تبدیل‌شده و پرپول ترین مقطع تاریخ کشور به‌جایی رسیده که مشکلات زیادی را برای جامعه به بار آورده است.

زمانی قمی ادامه داد: طیف مسائل پیش رو زیاد شده و ممکن است اشتباهاتی داشته باشیم یا کارها با اولویت انجام نشود لذا نمایندگان کارگران با مدارا و تلاش در رفع مشکلات کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع کافی و کامل از مسائل و مشکلات دارم؛ عنوان کرد: بخشی از مشکلات باید در سطح ملی پیگیری شود و برخی مشکلات را با کارآفرینان در سطح استان می‌توان حل کرد و باید متوجه باشیم که رونق با کمک کارگران و کارفرمایان ایجاد می‌شود.

استاندار یزد بابیان اینکه کارگران و کارفرمایان دو بال اقتصادی در رونق تولید هستند؛ اظهار داشت: هرکدام از این بال‌ها که نباشند تولید اتفاق نمی‌افتد و فشاری که به لحاظ معیشتی وجود دارد نیز کم نخواهد شد.

وی بابیان اینکه اگر مسائل و مشکلات به‌عنوان دغدغه برای مسئولان درآید قطعاً برای حل آن نیز اقدام می‌کنند اما اگر دغدغه حل مشکل نداشته باشند درک درستی برای حل مشکل ندارند.

زمانی قمی افزود: مشکلات کارگری استان را با مکاتباتی که خواهم داشت پیگیری می‌کنم و با وزارتخانه‌های مربوطه نیز در میان خواهم گذاشت تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی از دغدغه‌های استان را ایجاد اشتغال برشمرد و گفت: با آشوب و اغتشاش و اقدامات خشونتی نمی‌توان ایجاد اشتغال کرد و مردم نیز متوجه برخی دست‌های پشت پرده شده و خود را کنار کشیدند لذا باید در مسیرهای درست جلو رفت و فشار را از دوش مردم کم کرد.

استاندار یزد با تأکید بر اینکه نباید بر واقعیت‌ها چشم بست؛ عنوان کرد: بردباری و حوصله لازم است تا مشکلات را حل کنیم و صلابت و بالندگی انقلاب را با عبور سالم از این موارد و گردنه‌های این‌چنینی دوچندان کنیم.

وی اضافه کرد: تلاش ما در استان برای حل مشکلات کار و کارگری است تا کشوری باعزت داشته باشیم و وحدت و همگرایی و رفاقت و صمیمیت را در سطح جامعه و بین همه مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز