خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد مطرح کرد:

ماه خرداد سرآغاز فصل نوین مبارزات اسلامی ملت ایران

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۴۷

استاندار یزد به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه و سومین سالگشت قیام خونین 15 خرداد ، پیامی صادر کرد .

به گزارش ایلنا به نقل از  اداره کل روابط‌عمومی استانداری یزد ، متن کامل پیام "سیدمحمد میرمحمدی" به شرح زیر است :

خرداد ، ماه خون و قیام و سرآغاز فصل نوین مبارزات اسلامی ملت ایران بر علیه رژیم ستم شاهی سرشار از خاطره های مردی است که از کوثر عاشورا سیراب و از غیرت ، شهامت و شرف لبریز و از عزت و عظمت آکنده بوده است.

مردی که بت شکن بزرگ زمان شد و نفس مسیح ، عصای موسی و تبر ابراهیم را در خاطرها زنده کرد و سردمدار انقلاب بزرگی شد که امروز موج های بیداری آن جهان را در برگرفته و پایه های ستم جباران و خونخواران عالم را لرزان ساخته است .

حضرت امام خمینی (ره) از آغاز نوجوانی مبارزه را شروع کرد و به موازات تکامل ابعاد روحی و علمی  متناسب با اوضاع کشور،  نهضت اسلامی را اوج داد و در 15 خرداد سال 42 رسماً رهبری امت را با انگیزه های الهی در دست گرفت و دل های مشتاق را پروانه خویش ساخت .

مردی که با تمام طاقت و توان در حصول وحدت اقشار ایستاد و خواب را از چشم جهانخواران گرفت. مردی که از هیچ کس جز خدا نترسید و جز به تکلیف الهی نیندیشید و مصالح عالیه اسلام و مسلمین را بر همه چیز رجحان داد.

مردی که خود سازی را مقدمه جامعه سازی می دانست . مردی که زاده حضرت زهرا (س) بود و با شناخت قیام حسینی انقلاب اسلامی را پیروز ساخت و جمهوری اسلامی را بنیان نهاد . چه زیبا اینکه در چهاردهم خرداد سال 68 شمسی مقارن با شب نیمه خرداد جان به جانان تسلیم کرد و به ملکوت اعلی پیوست و میراث گرانقدری که حاصل خون شهیدان است را به ما سپرد و برای حفاظت از آن ، تکلیف ما را در وصیت نامه الهی و سیاسی خویش مشخص کرد .

 چه زیبا و مدبرانه یکی از فرزندان حضرت زهرا (س) و یارانش جانشین او گشت و امروز سکان دار کشتی هدایت مسلمین و پرچم دار اسلام ناب محمدی در جهان است . او خمینی دیگریست در عصر ما و نسل ما و تکلیف همه ما با او بودن و هم آواز با او سرودن است .

 خدا حضرت امام(ره) و شهیدان والامقام را رحمت کند و درود بیکران به روان او که اسوه حسنه روزگار ماست و عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی طولانی باد و دولت تدبیر و امید مؤید و موفق باد.

پروردگارا ما را در ادامه راه حضرت امام(ره ) و شهیدان والامقام  و عمران و آبادانی این مملکت و رشد و توسعه ارزشهای الهی سربلند و موفق گردان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز