خبرگزاری کار ایران

افزایش فعالیت بیمه حافظ در منطقه ویژه اقتصادی یزد

کد خبر : ۱۸۲۸۸۶

در آینده نزدیک و همزمان با گشایش رسمی دفتر نمایندگی شرکت بیمه حافظ در استان یزد، تفاهم نامه همکاری با شرکت تعاونی پیشگامان پرواز منعقد خواهد شد.

ایلنا - یزد: مدیر عامل بیمه حافظ در دیدار با رییس هیات مدیره شرکت پیشگامان پرواز از افزایش فعالیت این شرکت بیمه ای در منطقه ویژه اقتصادی یزد خبر داد.


به گزارش ایلنا از یزد، رییس هیات مدیره شرکت پیشگامان پرواز ضمن بازدید از شرکت بیمه حافظ و دیدار با دکتر رضوانی مدیر عامل این شرکت، در خصوص شیوه های همکاری گروه تعاونی پیشگامان و به خصوص شرکت پیشگامان پرواز با این شرکت بیمه ای به تبادل نظر پرداخت.


سیدرضا قبله زاده در این جلسه با اشاره به توانمندی گروه پیشگامان در زمینه های مختلف گفت: شرکت پیشگامان پرواز به عنوان یک از برندهای مطرح در عرصه تبلیغات کشور در حال فعالیت است و به زودی دامنه فعالیت خود را گسترده تر خواهد کرد.


رضوانی، مدیرعامل بیمه حافظ نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت های این شرکت بیمه ای گفت: به زودی فعالیت های خود در منطقه ویژه اقتصادی یزد از میزان فعلی افزایش خواهیم داد.


وی افزود: در آینده نزدیک و همزمان با گشایش رسمی دفتر نمایندگی شرکت بیمه حافظ در استان یزد، تفاهم نامه همکاری با شرکت تعاونی پیشگامان پرواز منعقد خواهد شد.


شرکت بیمه حافظ به صورت تخصصی به بیمه گری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می پردازد و خدمات مختلف بیمه ای را به فعالان این بخش ارائه می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز