خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به وزیر کار اظهار شد؛

تشکر تشکل‌های کارگری استان یزد از اصلاح نحوه تخصیص سبد کالا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۴

تشکل های کارگری همچنین در این نامه تشکر خود را از دولت بعلت اختصاص سبد کالا به کلیه کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی اعلام کرده اند.

چهارتشکل خانه کارگر استان یزد، کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران استان یزد، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان یزد و مجمع نمایندگان کارگران استان یزد باصدور نامه‌ای از تصمیم دولت برای ساماندهی تخصیص سبد کالای حمایتی تشکر کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، تشکل‌های کارگری در این نامه که خطاب به وزیر کار به‌عنوان مسئول ساماندهی کالای حمایتی صادر شده، آورده‌اند:

انتخاب جنابعالی بعنوان مسئول ساماندهی سبد کالای حمایتی موجب آرامش نسبی در جامعهٔ کارگری و بیمه شدگان بویژه قشر بازنشسته و مستمری بگیر شده است.

بی‌شک واگذاری امور شناسایی، نحوه تخصیص و توزیع سبد کالای حمایتی به عنوان اولین هدیه دولت محترم تدبیر و امید تبحر و تجربه مدیری کارآزموده و درد آشنایی را می‌طلبد که جنابعالی با توجه به سوابق درخشان و تجارت مکتسبه، شایسته آنید.

تشکل‌های کارگری همچنین در این نامه تشکر خود را از دولت بعلت اختصاص سبد کالا به کلیه کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی اعلام کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز