خبرگزاری کار ایران

۸۵ درصد روستا‌ها به چمن مصنوعی مجهز می شوند/انتقاد از حضور بازیکن‌های غیربومی در تیم‌های ورزشی یزد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۷۲۴

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه‌اندازی ۱۱ زمین چمن مصنوعی جدید در روستا‌های حوزه انتخابیه، ۸۵ درصد روستا‌ها به چمن مصنوعی مجهز میشوند که امیدواریم که تا پایان این دوره مجلس، بتوانیم این آمار را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار اظهار داشت: در این دوره بنا داریم برای هر محله و هر روستا، یک چمن مصنوعی داشته باشیم که با راه‌اندازی ۱۱ زمین چمن مصنوعی جدید در روستا‌های حوزه انتخابیه که در حال تنظیم قرارداد است، ۸۵ درصد روستا‌ها به چمن مصنوعی مجهز میشوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند در حوزه ورزش و جوانان شهرستان اشکذر، بر شناسایی استعداد‌ها تأکید کرد و گفت: هر فرد در حوزه‌های مختلف ورزشی، استعداد‌هایی دارد، که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا این استعداد‌ها شکوفا شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس، ضمن انتقاد از حضور بازیکن‌های غیربومی در تیم‌های مطرح استان یزد گفت: چرا باید هزینه‌های هنگفت خرید بازیکن براستان تحمیل شود، درحالی‌که استعداد‌های بسیار خوبی در استان یزد داریم که اگر در نگاه متولیان، رشد و شکوفایی این استعداد‌ها ملاک بود، می‌توانستیم از ظرفیت وتوانمندی بازیکنان بومی بهره‌مند شویم.

جوکار برگزاری اردو‌ها را بهترین بستر برای انجام فعالیت‌های فرهنگی دانست و عنوان کرد: اثر برگزاری اردو و مسابقات، بسیار زیاد بوده و شاید با برگزاری کلاس‌های متعدد، موفق به انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جوان نباشیم؛ اما یک مربی بهتر می‌تواند در حین برگزاری اردو، مفاهیم و پیام‌های فرهنگی را به جوانان ونوجوانان منتقل کند؛ این موضوع یکی از نیاز‌های مهم و حیاتی جامعه ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز