خبرگزاری کار ایران

باحضور رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر نیرو برگزار می شود؛

همایش ملی رشد اقتصادی و نقش بخش خصوصی در یزد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۶

محمدرضا قمی در نشستی خبری صبح امروز سه شنبه با بیان اینکه بخش خصوصی، ۸۵درصد واحدهای صنعتی معدنی استان یزد رادر اختیاردارد، سوابق خوب این بخش و مطرح بودن صنعتگران و تولیدکنندگان یزدی در سطح کشور را دلیل انتخاب یزد برای برگزاری این همایش ذکر کرد.

ایلنا: نخستین همایش ملی رشد اقتصادی و نقش بخش خصوصی باحضور رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیر نیرو و معاون فناوری رئیس جمهور در یزد برگزار می شود.

به گزارش " ایلنا " از یزد، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان یزد با بیان این مطلب افزود: نخستین همایش ملی رشد اقتصادی و نقش بخش خصوصی از ۱۵ بهمن ماه سال جاری به مدت دو روز در یزد برگزار می شود.

" محمدرضا قمی " با بیان اینکه بخش خصوصی، ۸۵درصد واحدهای صنعتی معدنی استان یزد رادر اختیاردارد، سوابق خوب این بخش و مطرح بودن صنعتگران و تولیدکنندگان یزدی در سطح کشور را دلیل انتخاب یزد برای برگزاری این همایش ذکر کرد.

وی اظهار داشت: از پروفسور " کوک " در اسکاتلند وپروفسور " متر " در امریکا که دارای کرسی استادی دانشگاه هستند به عنوان میهمان این همایش دعوت به عمل آمده است تا با حضور در کارگاه آموزشی تجارب علمی وعملی خود را به فعالان اقتصادی، اساتید دانشگاه و دانشجویان منتقل نمایند.

وی گفت: برای این همایش ۵پنل با عناوین سرمایه گذاری موانع و راهکارها، مدیریت حرفه ای کلید افزایش بهره وری ورشداقتصادی، بهبود مستمر محیط کسب کار پیش نیاز رشد اقتصادی، بنگاه های دانش بنیان و مراکز رشد خوشه های فناوری و تشکل های اقتصادی تعریف شده است.

" قمی " افزود: ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش رسیده و به مسئولان پنل ها ارجاع شده است و مقالات شاخص بصورت سخنرانی و… مورد استفاده قرار می گیرند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان یزد در پایان اظهار امیدواری کرد تا نتایج این همایش به صورت چکیده در برنامه ریزی سال آتی دولت تدبیروامید مورد استفاده قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز