خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه در واحدهای تولیدی دنبال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۶۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش طرح سامان خانواده و جوانی جمعیت ویژه جامعه کار و تلاش گفت: قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه در واحدهای تولیدی دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضا فلاحتی با اشاره اظهار داشت:  اداره جنگ، سازندگی کشور، انرژی هسته ای و... را جوانان تحقق بخشیدند. در مرحله های مختلف که پیشرفتی برای کشور حاصل شده است، این پیشرفت ها و توسعه ها جز با حضور جوانان، نیروی انسانی جوان و نخبگان ممکن نبوده است.

فلاحتی اضافه کرد: در عرصه کار و تولید هم باز آنچه کشور در پیشرفت و رشد اقتصادی شاهد آن بوده است، با حضور جوانان در این عرصه روی داده است.

فلاحتی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز استان و شهرستان ها در کمیته تسهیل وظایفی برعهده دارد خاطرنشان کرد: برگزاری همایش ها، دوره های آموزشی، مشاور و حمایت هایی که کارفرمایان می توانند در امر فرزندآوری نسبت به پرسنل خود داشته باشند از جمله آنهاست.

وی در ادامه گفت: اولویت تسهیلات بانک ها، فرزند آوری و جوانی جمعیت است و این بخشی از حمایتی است که دولت انجام می دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان های استان کارفرمایان ابزارهای تشویقی خوبی برای پرسنل خود در بحث جوانی جمعیت در نظر گرفته اند عنوان کرد: جلسات آموزشی، کارگاه و... باید توسط نهادهای فرهنگی، دستگاه های دولتی، سازمان های مردم نهاد و... راه بیفتند و توجه ویژه ای به مقوله جوانی جمعیت صورت پذیرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز