خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد خبر داد ؛

سفر رئیس جمهور به یزد در هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۸۷۷

استاندار یزد با اشاره به اقدامات استان در حوزه درمان، به سفر رئیس جمهور به یزد اشاره کرد و گفت: این سفر در هفته آینده انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی در آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی (ره) یزد اظهار داشت: سند سلامت استان یزد به حمدالله تدوین شده و از رئیس جدید دانشگاه می‌خواهیم که تمام برنامه‌ها را حول محور این سند انجام دهد.

استاندار یزد افزود: دو مسئله مهم و فوری معیشت و سلامت را در استان داریم که باید برنامه‌های ما در این دو حوزه قرار گیرد و بتوانیم جلوی مشکلات در این حوزه را بگیریم.

وی ادامه داد: مردم با مشکلات جدی معیشتی روبرو هستند و این وظیفه ماست که حتما نسبت به رفع این مشکلات اقدامات گسترده‌ای را انجام دهیم.

وی افزود: با وجود تمام اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته متاسفانه به نظر می‌رسد در حال ورود به پیک ششم کرونا هستیم و باید برنامه‌ریزی لازم برای کمتر شدن میزان خسارت‌های پیک ششم را داشته باشیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در حوزه درمان و سلامت مردم باید این توجه را داشته باشیم که بتوانیم با کمترین خسارت ممکن از این حوزه عبور کنیم.

 فاطمی تصریح کرد: در  هفته آینده آیت‌الله رئیسی به استان یزد سفر می‌کنند و این سفر می‌تواند برای استان خیرات و برکات زیادی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، در این آیین از زحمات سیدمحمدرضا میرجلیلی قدردانی و عمیدالدین خطیبی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد منصوب شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز