خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی یزد:

کلاهبرداری ۱۶۵ میلیاردی فروش آپارتمان در یزد/متهم اصلی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۲۱۰

فرمانده انتظامی استان یزد از کلاهبرداری ۱۶۵ میلیاردی فروش آپارتمان خبر داد و گفت: متهمی که به بهانه فروش آپارتمان دست به کلاهبرداری از شهروندان زده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها تحت عنوان فروش واحد مسکونی؛ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم که در یک شرکت انبوه‌ساز مشغول به کار بوده با سرقت مهر و دفترچه‌های آن شرکت تعدادی واحد مسکونی را به شهروندان فروخته و سپس از استان یزد متواری شده است.

سردار بهدانی فرد افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در پایتخت شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی به تهران اعزام و او را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به استان یزد در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری ۱۶۵ میلیارد ریالی با فروش ۱۳ واحد مسکونی به مال باختگان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: افراد برای خرید و فروش خانه و زمین نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه‌های مسئول اقدام کنند تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری‌هایی در این خصوص نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز