خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس به ایلنا خبر داد :

پس از سال‌ها پاسگاه شهید مدنی مهریز جابه‌جا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۱۶

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای‌ اسلامی با اشاره به انجام اقدامات برای جابجایی پاسگاه شهید مدنی مهریز گفت: پاسگاه شهید مدنی جابه جا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضا صباغیان بافقی در شورای اداری شهرستان مهریز اظهار داشت: مجوز جابجایی پاسگاه شهید مدنی پیش‌تر اخذ شده و اعتبار آن هم جذب شده بود، اما متاسفانه به دلیل واگذار نشدن زمین آن به نیروی انتظامی کار به تعویق افتاد.

نماینده مردم شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه، هرات و مروست در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تقاضای زمین مربوطه به شورای عالی محیط زیست ارسال و شورای عالی محیط زیست موافقت کرده و روند واگذاری زمین نیروی انتظامی حل شده و امیدواریم به زودی عملیات ساخت این مرکز آغاز شود.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای‌اسلامی در ادامه گفت: مشکلات مختلف ۶ شهرستان این حوزه گسترده کشور توسط مدیران مناطق با آینده‌نگری، اولویت‌بندی و پیگیری شود.

محمدرضا صباغیان افزود: مدیران بر اساس نیاز هر شهرستان نسبت به شناسایی مشکلات و مطالبات مردم اقدام و با دسته‌بندی آن‌ها برای تحقق اهداف از طریق دولت و مجلس پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس در کنار مدیران شهرستان‌ها تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات و رسیدن به توسعه و رفاه مردم انجام می‌دهند ادامه داد: برای خدمت به مردم باید همه مدیران با وحدت از فرصت موجود بر تلاش خود بیفزایند.

به نقل از روابط عمومی نماینده مردم شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه، هرات و مروست در مجلس شورای اسلامی، صباغیان اظهار کرد: مسئولان هر شهرستان در حوزه انتخابیه، نیاز‌های مناطق خود را برای رسیدگی از طریق مجلس رصد و اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز