خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آغاز ثبت نام دانش آموزان یزدی در سامانه واکسیناسیون/دستوری برای واکسیناسیون اتباع ابلاغ نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۴۶

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون و تزریق بیش از نیمی از جمعیت هدف گفت: ثبت نام دانش آموزان یزدی در سامانه واکسیناسیون از امروز آغاز شد.

مسعود شریفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یزد با بیان اینکه سامانه نوبت دهی واکسیناسیون کرونا برای متولدین اول مهر ۱۳۸۲ تا اول مهر ۱۳۸۳ باز شد اظهار داشت: دانش آموزان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت نوبت، به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی www.salamat.gov.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این سامانه صرفا بر اساس گروه سنی خواهد بود و مراکز واکسیناسیون صرفاً افرادی را خواهند پذیرفت که در سامانه نوبت‌دهی ثبت‌نام کرده‌اند افزود: سایر دانش‌آموزان باید تا باز شدن سامانه و نوبت واکسیناسیون منتظر بمانند.

شریفی گفت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرکز واکسیناسیون، معطلی و احتمال انتقال بیماری، ضروری است افراد صرفا در زمان نوبت‌دهی شده به مرکز واکسیناسیون مراجعه و از حضور بدون نوبت جدا خودداری کنند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد همچنین در پاسخ به این سئوال که وضعیت تزریق واکسن برای اتباع در استان چگونه است گفت: تزریق واکسیناسیون برای اتباع بر اساس تصمیم و دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی کرونا انجام می شود.

وی با بیان اینکه هنوز در این زمینه دستوری ابلاغ نشده و از تصمیمات این چنینی اطلاعی نداریم اظهار داشت: بر اساس آنچه که ستاد کرونا برای تزریق واکسیناسیون اتباع در نظر بگیرد اقدام خواهد شد و تابع تصمیمات ستاد کرونا در این خصوص هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز