خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد:

پست بانک استان یزد در جایگاه پنجم خدمات بانکداری الکترونیکی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۹۰۵

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: پست بانک استان یزد در خدمات بانکداری الکترونیک در جایگاه پنجم کشور قرار دارد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پاکدل با حضور در باجه روستایی اکرمیه یزد و دیدار با مردم و دهیار روستا گفت: با توجه به ضریب نفوذ اینترنت و وضعیت زیرساخت‌های توسعه دولت الکترونیک در استان و رتبه دوم استان در شاخص دسترسی به زیر ساخت‌های ارتباطی، شاهد استفاده مشترکین از خدمات بانکداری الکترونیکی هستیم.

وی افزود: با راه‌اندازی سامانه احراز هویت سجام در باجه‌های روستایی پست بانک استان یزد، ساکنان روستا‌های استان می‌توانند از این طریق به خدمات ثبت نام سجام، احراز هویت و دریافت کد بورسی دسترسی داشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به انتخاب پست بانک ایران به عنوان رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی و همچنین معرفی به عنوان یکی از ۱۰ بانک برتر جهان اسلام توسط نشریه بین المللی بنکر، اظهار داشت: سرویس IPG (درگاه پرداخت اینترنتی) صوتی جهت استفاده نابینایان برای اولین بار در کشور، راه‌اندازی شده است.

پاکدل تصریح کرد: فاز نخست سامانه افتتاح حساب غیرحضوری با احراز هویت بیومتریک، راه‌اندازی سجام (سامانه جامع احراز هویت مشتریان) در باجه‌های بانکی روستایی و آغاز فرایند ارائه تسهیلات در قبال توثیق سهام عدالت از جمله خدماتی است که اخیرا توسط وزیر ارتباطات رونمایی شد و نقش قابل توجهی در توسعه اقتصاد دیجیتال از طریق بانکداری الکترونیک در کشور دارد.

وی ادامه داد: پست بانک استان یزد از طریق ۱۲۰ باجه بانکی فعال و ۵۲ دستگاه خودپرداز روستایی که از طریق محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پست بانک ایران تهیه شده، در روستا‌های استان خدمات بانکی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز