خبرگزاری کار ایران

عباسی خبر داد:

شناسایی مشمولان طرح مسکن محرومین در روستاهای شهرستان لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۴۹۹

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان گفت: مشمولان طرح مسکن محرومین در روستاهای شهرستان لاهیجان شناسایی شدند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، محمد عباسی سرپرست بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان با اشاره به ابلاغ تفاهمنامه احداث دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در استان و تخصیص سهمیه شهرستانی به این بنیاد، گفت:  جلسات هم اندیشی با ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی ، بانک های عامل و کارشناسان مرتبط در شهرستان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری مجموعه فرمانداری، بخشداران، شوراهای بخش، شوراهای اسلامی روستاهاو دهیاران و با بازدید میدانی‌کارشناسان بنیاد مسکن لاهیجان امر شناسایی‌محرومین در کلیه روستاهای شهرستان (۱۸۴ روستا) انجام شد.
 
عباسی افزود: در این طرح به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سقف ۵ درصد تعلق می‌گیرد و تاکنون ۱۰۰ درصد تسهیلات ابلاغ شده و کمک بلاعوض مسکن محرومان نیز به طور کامل تخصیص یافته است.
 
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گفت: اولویت در ساخت این مساکن؛ افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، جامعه محروم بدون مسکن و پس از آن افراد دارای مسکن نامناسب هستند.

 عباسی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از  فرماندار شهرستان لاهیجان و کلیه مسئولان شهرستانی به جهت حمایت همه جانبه در جهت برنامه ریزی و جذب اعتبارات افزود: امید است این فرصت مناسب و ویژه منجر به نتایج مثبتی برای اقشار محروم شهرستان لاهیجان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز