خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان:

179 واحد مسکن محرومین در لاهیجان ساخته می‌شود / مشکل فاضلاب نخجیرکلایه تا دهه فجر مرتفع خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۱۹۷

فرماندار لاهیجان گفت: 179 واحد مسکن محرومین در لاهیجان ساخته می‌شود .

به گزارش ایلنا از لاهیجان، محمودی در جلسه شورای اداری لاهیجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مرتفع کردن دغدغه مردم، افزود: التهابات موجود در بازار را با وفاق و همدلی همه مسئولان شهرستان کنترل کردیم و مواد پروتئینی در شهرستان تسهیل شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از نقش سپاه پاسداران در کمک به ستاد تنظیم بازار گفت: ۱۸۰ تن روغن صنعتی لاهیجان تامین شد و از این مقدار ۱۲۰ تن آن در اختیار صنایع غذایی قرار گرفت. همچنین ۲۷ تن روغن خانگی نیز در حال حاضر در فروشگاه های سطح شهرستان توزیع شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با قدردانی از زحمات کادر درمان از شهروندان خواست از هرگونه تجمع و دورهمی بپرهیزند.

محمودی همچنین تسریع و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه کاره را اولویت دستگاه های اجرایی دانست و گفت: در تلاشیم تا پروژه های با روند ساخت بالای ۸۵ درصد تا دهه فجر به بهره برداری برسند.

فرماندار لاهیجان در ادامه یکی از مهمترین مشکلات لاهیجان را کهنه بودن خطوط انتقال برق خواند و از نماینده شهرستان خواست تا با کمک‌اعتبارات ملی بحران برق در لاهیجان را مرتفع سازد.

محمودی همچنین با تقدیر از زحمات رسانه ها از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا تعانل بیشتری با رسانه ها داشته باشند.

وی همچنین گفت: در هفته دولت امسال ۸۳ پروژه با اشتغال برای ۶۴۸ نفر در لاهیجان به بهره برداری رسید.

محمودی در ادامه به مشکل فاضلاب در منطقه نخجیرکلایه اشاره داشت و گفت: طبق قول مدیرکل آب و فاضلاب استان گیلان ، مشکل تصفیه خانه تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در پایان سهمیه لاهیجان در مسکن محرومین را ۱۷۹ واحد اعلام کرد و گفت طبق بخشنامه ابلاغی مدیران ادارات موظف هستند در این مورد همکاری لازم را با بنیاد مسکن به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز