خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقاء سلامت جامعه صورت می‌گیرد؛

همکاری دانشکده علوم ورزشی و هیات ورزش‌های همگانی گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۸۸۱

در دیدار رئیس هیات ورزش‌های همگانی گیلان با رئیس دانشکده علوم ورزشی استان بر همکاری های مشترک جهت ارتقاء سلامت جامعه تاکید شد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان دمیرچی رئیس دانشکده علوم ورزشی گیلان در جلسه ای که با حضور رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان برگزار شد، اظهار داشت: دانشکده ما با اهداف هیات ورزش‌های همگانی گیلان در خصوص ارتقا سلامت جامعه بسیار همسو و هم جهت است.

وی گفت : جدا از بحث های آموزشی و کلاس‌های تئوری ، رویکرد ما بیشتر بر روی تاثیرات ورزش بر سلامت مردم است که با همکاری هیات ورزش‌های همگانی در این راستا به نتایج بسیار مطلوبی خواهیم رسید.

رئیس دانشکده علوم ورزشی گیلان با بیان اینکه دانشکده ما به عنوان قطب تندرستی ، ورزش و سلامت کشور اعلام شده است، افزود: با این همکاری ۲جانبه در واقع جامعه از درمان محوری به سوی سلامت محوری گام برداشته و هزینه های درمان نیز در خانواده ها بسیار کاهش می یابد.

چاقی و کم تحرکی معضل بزرگ امروز جامعه است

علیرضا زهری رئیس هیات ورزش‌های همگانی گیلان نیز در این دیدار اظهار داشت: هدف از ورزش‌های همگانی، قهرمانی نیست بلکه  هدف ایجاد سلامتی و نشاط در روح و جسم افراد جامعه است و این مهم با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلفی که در این حوزه فعال هستند، میسر می‌شود.

وی در خاتمه چاقی و کم‌تحرکی را معضل بزرگ امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: هیات ورزش‌های همگانی با مجموعه کمیته‌های خود تلاش می‌کند تا با ایجاد انگیزه مردم را در همه اقشار و رده‌های سنی مختلف به فعالیت جسمانی ، پویایی و تحرک تشویق کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز