خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست کمیته راهبردی وصول مطالبات شرکت برق گیلان با رویکرد تحقق شاخص هدف ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۰۰۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: عملکرد همکاران و رسیدن به درصد وصول ۱۰۰ درصدی در تاریخ این شرکت بی‌نظیر بوده و از تلاش تمامی کارکنان در این زمینه تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،با حضور محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان جلسه کمیته راهبردی وصول مطالبات شرکت با رویکرد تحقق شاخص هدف ۹۹ برگزار شد.

 پیام پورحبیب مدیر دفتر فروش و وصول مطالبات شرکت خلاصه عملکرد ۶ ماهه اول شرکت در سال ۹۹ در مبحث وصول مطالبات را ارائه داد و گفت: ابتدای سال و به دلیل شیوع گسترده کرونا با یک تنفس سه ماهه در پرداخت بهای برق مصرفی مواجه بودیم و در پایان ماه فروردین درصد وصول مطالبات ۴۵ درصد بود اما با تکلیف شرکت توانیر این مقدار باید به ۱۰۰ درصد تا پایان ماه شهریور می‌رسید.

وی افزود: باتوجه به رشد درصد فروش که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته درکنار رشد مصرف برق در استان تلاش گسترده‌ای از سوی همکاران امورهای اجرایی صورت پذیرفت تا این هدف تحصیل شود.

در ادامه سیروس هدایتی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت خاطرنشان کرد: تا پایان سال جمعاً ۱۱۰ روز کاری باقی مانده است و باتوجه به شرایط آب و هوایی و عواملی همچون اوج گیری مجدد بیماری کرونا باید تلاش ویژه‌ای صورت پذیرد تا این موفقیت حفظ شود و به هدف پایانی یعنی ۱۰۶ درصد وصول مطالبات نایل شویم.

 محمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی در امور شهرستانها گفت: این موفقیت درکنار اینکه که نتیجه یک تلاش جمعی بود تبدیل به یک آموزش و الگو در سطح شرکت شد و نشان دهنده این امر است که اگر در همه برنامه‌ها اراده قوی و هدف معین داشته باشیم موفقیت چشمگیری حاصل می‌شود.

در ادامه جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت اظهار داشت: تلاش شبانه روزی همکاران امورهای اجرایی در این زمینه شایسته تقدیر است و توزیع برق گیلان به همت این تلاش‌ها در بین شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور رتبه سوم را دارد.

محمد اسماعیل هنرمند، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به اینکه در کنار وصول مطالبات سایر وظایف امورها و ادارات اجرایی نباید مغفول بماند گفت: باید کارگروه اجرای طرح برق امید در شرکت تشکیل شود و اطلاع‌رسانی آن در سطح استان بصورت گسترده صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز