خبرگزاری کار ایران

سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی:

نباید در ایام شیوع کرونا ورزش را تعطیل کرد/ تهدید کرونا را باید با خلاقیت به فرصت تبدیل کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۳۷۳

سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در خصوص اهمیت ورزش در دوران شیوع کرونا، گفت: برای غلبه بر شرایط موجود نه تنها ورزش را نباید تعطیل کرد، بلکه لازم است با اجرای طرح های خلاقانه این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمد رضا فروحی، سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در خصوص نقش ورزش‌های همگانی در ایام همه‌گیری ویروس کرونا، اظهار داشت: مطمئناً ورزش‌های همگانی یکی از موثرترین عوامل تشویق جامعه به حفظ سلامتی و ایجاد نشاط در این ایام است.

وی تصریح کرد: برای غلبه بر شرایط موجود نه تنها ورزش را نباید تعطیل کرد، بلکه لازم است با استفاده از ظرفیت های موجود و اجرای طرح‌های خلاقانه این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

فروحی با بیان اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی در این ایام با کمک ارکان اصلی و سفیران خود در استان‌ها و حمایت معاونت فرهنگی و توسعه ورزشهای همگانی وزارت ورزش و جوانان توانست با اجرای برنامه های متنوع تاکنون رضایت نسبی در آحاد جامعه کسب نماید، افزود: تیم حاضر در فدراسیون ورزشهای همگانی یکی از قوی ترین گروه های تخصصی در حوزه مدیریت ورزش در بین فدراسیون های کشور است.

فروحی به نقش فدراسیون ورزش های همگانی در  پاندمی ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: سند چشم انداز برنامه های فدراسیون بصورت کوتاه مدت وبلند مدت ،باتوجه به شرایط امروز جامعه و با درنظر گرفتن همه اقشار جامعه و همچنین با نگاه خانواده محور در محلات و اولویت بخشیدن به نقاط محروم ترسیم شده است.

انتهای پیام/
نوشین میربلوک
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز