خبرگزاری کار ایران

دیدار سالاری با قرارگاه معنویت و سلامت سپاه گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۷۷۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از قرارگاه معنویت و سلامت سپاه که از حضور خود در عرصه‌های مختلف مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کرده خواست با اقناع افکار عمومی در جهت کاهش و کنترل ویروس کرونا همچون گذشته اثرگذار باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مقر شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس، معاونان و همچنین مسئولان نهاد نمایندگی نواحی سپاه استان دیدار و گفت‌ و گو کرد.

ارسلان سالاری -رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به مشکلات عدیده دانشگاه علوم پزشکی گیلان ازجمله در زیرساخت‌های بهداشت و درمان، اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های عمرانی ازجمله در بخش درمان بسیار فرسوده و نیازمند توسعه هستند.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی گیلان در بخش‌های بیمارستانی و مراکز درمانی، افزود : بسیاری از استان‌ها طرح‌های تحول سلامت و بهداشت شهری خود را به اتمام رسانده و علاوه بر توسعه تجهیزات، نیروی انسانی آن را نیز تأمین کرده‌اند اما در گیلان تقریباً هیچ اقدامی در این زمینه انجام‌نشده است.

وی اقناع افکار عمومی را یکی از مطالبه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس‌جمهوری و ستاد ملی کرونا برشمرد و گفت : این مطالبه به‌حق در کنار مشارکت همه‌جانبه مردم در کنترل شیوع کرونا تنها با همکاری صاحبان اندیشه و فکر و همچنین صاحب‌نظران عرصه اجتماعی ازجمله طلاب و روحانیون ممکن می‌شود.                                                   

حجت‌الاسلام احسان الله محمدی - مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این نشست از تشکیل قرارگاه معنویت و سلامت در گیلان با محوریت مسئولان نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سراسر استان در ایام کرونا خبر داد و اظهار کرد: این قرارگاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در کنار کادر بهداشت و درمان فعالیت کرد و اقدامات ارزنده‌ای را نیز به یادگار گذاشته است.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با اشاره به فضای وهم و مبهم کرونا در روزهای سخت شیوع این بیماری، اظهار کرد: شیوع کرونا در گیلان هم‌زمان با استان قم بحرانی ایجاد و کل سیستم سلامت را به جهت شیوع یک‌باره سردرگم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز