خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

جزئیات قطعی اینترنت مدرسه‌ روستایی در رودبار/ اعزام اپراتورهای همراه اول و ایرانسل برای حل مسئله

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۱۴۱

برای دسترسی به اینترنت در این روستا هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول فعال هستند که هر دو به همراه مدیر کل استان به منطقه اعزام و موضوع را بررسی خواهند کرد و با افزایش ارتفاع و تغییر آنتن مشکل را حل خواهیم کرد.

مهرداد ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره اخباری مبنی بر مشکل دانش‌آموزان روستایی در شهرستان رودبار گیلان بابت عدم دسترسی به اینترنت در یکی از مدارس اظهار داشت: در حال حاضر در این روستا اینترنت نسل 3 فراهم است اما در همه روستا این امکان وجود ندارد.

وی افزود: یک تپه جلوی سایت واقع شده که مشلاتی برای آنتن‌دهی اینترنت بوجود آورده و سطح سیگنال در روستا کم شده است. 

مجری طرح ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری گفت: با استفاده از مودم OUT DOR مدرسه مورد نظر به اینترنت متصل و تجهیز شده اما ظاهرا جای مودم تغییر داده شده و منجر به قطع ارتباط شده است.

وی تاکید کرد: برای دسترسی به اینترنت در این روستا هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول فعال هستند که هر دو به همراه مدیر کل استان به منطقه اعزام و موضوع را بررسی خواهند کرد و با افزایش ارتفاع و تغییر آنتن مشکل را حل خواهیم کرد.

ترابیان با بیان اینکه در حال حاضر این روستا تحت پوشش کامل قرار ندارد، یادآور شد: هدف ما این است که طبق برنامه جلو برویم تا اینکه تحت تاثیر هیجانات کار را پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز