خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود خبر داد:

اختصاص اعتبار ۱۲۰ میلیون تومانی برای بهسازی کانون پرورش فکری لنگرود

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۸۸۱

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه توجه به فعالیت های کانون پرورش فکری آینده بهتری را برای کشور تضمین می کند، گفت: ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی و تجهیز این مرکز اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از لنگرود، رحیم حیدری در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان از این نهاد به عنوان مجموعه‌ای ارزشمند و تأثیرگذار نام برد، اظهار کرد: حمایت از فعالیت‌های کانون پرورش فکری تضمینی برای ساختن آینده بهتر برای کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعالیم انسان‌ساز دین مبین اسلام و دیدگاه‌های متخصصان در تربیت کودکان و نوجوانان باید مد نظر قرار گیرد، افزود: اثربخشی آموزش‌های دوران کودکی در شکل گیری شخصیت و تفکر اصلی یک انسان بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و آینده آن را می‌سازد.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقطه آغاز رشد فکری و توسعه یافتگی ایران اسلامی است، گفت: رسالت تمامی مسئولان همراهی با این مجموعه است که با ایده‌های خلاقانه به کشف استعدادها و هدایت نسل کودک و نوجوان کمک می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های حضوری و مجازی کانون در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، بیان کرد: نقش سازنده این مجموعه در مدیریت بحران در میان نسل جوان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

حیدری افزود: استفاده بهینه کانون پرورش فکری از زیرساخت‌ها و بهره‌گیری از توان‌مندی نیروی انسانی، نقش مهمی در روزهای کرونایی داشته و در دوران پسا کرونا نیز باید شاهد استمرار فعالیت‌های حضوری و مجازی باشیم.

وی با اشاره به جایگاه و نقش غیرقابل انکار کانون پرورش فکری در مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی، از راه اندازی مرکز تخصصی علوم کودک و نوجوان حمایت کرد.

گفتنی است در این نشست مسئولان لنگرود ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و بهسازی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان لنگرود تخصیص دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز