خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

برای داشتن جامعه سالم باید ورزش بخش ثابتی از زندگی مردم شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۵۴۳

فرماندار آستارا گفت: برای داشتن جامعه سالم باید ورزش به عنوان شاخصه سلامت، بخش ثابتی از زندگی مردم شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، عباس صابر در دیدار با هیات های ورزشی شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی  ضمن تبریک این هفته و حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: برای داشتن جامعه سالم باید ورزش با برنامه‌ریزی‌های متولیان به عنوان شاخصه سلامت، بخش ثابتی از زندگی مردم شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش مسئولان شهرستانی و استانی بر این است که  نواقصات ورزشگاه وحدت به عنوان تنها ورزشگاه شهرستان برای برگزاری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور رفع شود. 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا افزود: توجه به ورزش های همگانی که یکی از مؤلفه های جامعه سالم است را باید مد نظر قرار داده و به دلیل کم هزینه بودن و نشاط آفرینی در خانواده ها باید درجهت ترویج آن گام برداریم.
 
وی در ادامه به کشف استعداد های ورزشی شهرستان تاکید کرد و گفت: اداره ورزش و جوانان وظیفه مهمی در کشف استعداد های ورزشی در سنین پایین را دارد که امیدواریم اداره ورزش و جوانان شهرستان با برنامه‌ریزی در جهت کشف و استفاده از این استعداد های خدادادی سهمی در قهرمان پروری برای کشورمان داشته باشد.
 
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش و نقش آن در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی افزود : ورزش جزو موارد مهم و از ضروریات زندگی است که علاوه بر سلامت جسم و روح و روان اجتماعی ، راهکار بسیار خوبی برای جذب و مشارکت جوانان و مصونیت از آسیبهای اجتماعی است.
 
صابر یادآور شد: قهرمانان ورزشی شهرستان باید الگوی مناسبی برای دیگر ورزشکاران باشند و در کنار قهرمانی باید به ترویج روحیه پهلوانی در ورزش نیز بپردازند.

روسای هیات های ورزشی نیز ضمن قدر دانی از فرماندار آستارا  به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص ارتقاء ورزش شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز