خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد :

ایجاد بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در آستارا

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۵۰۱

فرماندار شهرستان مرزی بندرآستارا از ایجاد بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در آستارا خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، عباس صابر در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان گفت: آستارا با توجه به موقعیت استراتژیک و خاص خود و دارابودن سه مرز آبی، خشکی و دریایی، مستعد سرمایه گذاری بوده و بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان ایجاد خواهد شد .
 
وی با اشاره به اینکه آستارا قابلیت منطقه آزاد تجاری را دارد، گفت: این مساله را به عنوان یکی از اولویت‌های اقتصادی آستارا پیگیر هستیم و این مسئله به هیچ عنوان دور از انتظار نیست، ایجاد منطقه تجاری آزاد آستارا، پایان مشکلات این شهرستان است.
 
وی گفت: خبرنگاران آستارایی مشاوران من در تمام مسائل شهرستان خواهند بود و دلیل آن نیز آگاهی، مطالبه‌گری و داشتن نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.
 
وی افزود : رسانه را یک مجموعه قدرتمند برای اجرای برنامه‌های مدیران است و عدم استفاده از رسانه، آسیب به یک مدیر را در ادامه خود دارد و وظیفه یک مدیر ارتباط تنگاتنگ با رسانه است.
 
فرماندار آستارا با تاکید بر لزوم آگاهی مدیران دستگاه‌های اجرایی از ارتباط با رسانه ها بیان کرد: قطعاً برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای برای مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی را در آینده نزدیک در شهرستان انجام خواهیم داد.
 
صابر گفت : توزیع عادلانه اعتبارات را نیز یک امر اولویت‌دار است و تکمیل پروژه های قابل بهره برداری باید با توزیع عادلانه تخصیص اعتبار داشته باشد.
 
وی گفت: اولویت اول ما در شهرستان توجه به اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و تمرکز اعتبارات را بر پروژه‌های نیمه‌تمام مانند سد لاستیکی ملاهادی است و با دریافت روزشمار این پروژه را پیگیری می کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز