خبرگزاری کار ایران

تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد؛

بیش از 44000 نفر از مردم تالش تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۶۰۹

روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: بیش از 44000 نفر از مردم تالش تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، تا پایان تیرماه سالجاری تعداد 923 نفر کارگر ساختمانی و 610 نفر فعال صنایع دستی شناسه‌دار و بافنده مجموعاً 11 درصد بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی در شهر تالش را تشکیل می داده اند . 

همچنین 1523 نفر راننده نیز سهمی 11 درصدی در جامعه بیمه شدگان تامین اجتماعی تالش دارا هستند . 

براساس این گزارش 2041 نفر بیمه شده مشاغل آزاد و 643 بیمه شده اختیاری تحت پوشش نیز به ترتیب 15 درصد و 4/7 درصد از جمعیت 13514 نفری بیمه شدگان اصلی تحت پوشش را دربردارند . 

بیش از 54 درصد از بیمه شدگان اصلی منطقه شامل 7306 نفر بیمه شدگان اجباری بوده و 162 نفر نیز مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند . 

جامعه مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی تالش شامل 2564 بازنشسته ، 275 از کار افتاده و 1195 بازمانده است .

در مجموع تعداد 13514 بیمه شده اصلی و 4032 مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جمعیت 44000،  نفری افراد تحت پوشش تامین اجتماعی تالش را تشکیل میدهند . 

تامین اجتماعی گیلان در شهرستان تالش با دو شعبه اجرایی در شهرهای تالش و اسالم ، یک کارگزاری رسمی در تالش و دو واحد اقماری در لیسار و حویق ( مشترک با آستارا ) امر ارائه تعهدات و خدمات به مخاطبین را برعهده داشته و آمار تبیین شده فوق صرفاً مربوط به شهر تالش میباشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز