خبرگزاری کار ایران

با حکم دبیر شورایعالی مناطق آزاد؛

قربانی عضو موظف هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۱۵۴

از سوی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، عضو موظف هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی منصوب شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، با پیشنهاد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و تصویب شورایعالی مناطق آزاد، محمد حسین قربانی از سوی مرتضی بانک، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، به عنوان عضو موظف هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی منصوب شد.

در بخشی از این حکم با اشاره به شرایط کنونی و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام در راستای جهش تولید، تصریح شده: از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن بهره مندی از ظرفیت های استراتژیک آن منطقه به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و گسترش و تسهیل تولید،صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب در راستای حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی را ضمن اتکال به ایزد متعال و تعمل با سایر اعضای هیأت مدیره، زمینه تحقق اهداف مورد نظر را در منطقه فرآهم آورید.

گفتنی است، قربانی پیش از این نماینده مردم آستانه و بندر کیاشهر در نهمین و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت جهت مدیریت بیماری کرونا در استان گیلان بوده است.

از سوی دیگر براساس مصوبه شورایعالی مناطق آزاد، و ابلاغ مرتضی بانک؛ حکم هرمز ربانی به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی به مدت سه سال دیگر تمدید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز