خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس بازرسی گیلان خبر داد:

دریافت ۲۳ هزار گزارش در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ پلیس گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۹۳۳

رئیس پلیس بازرسی گیلان گفت: از ابتدای امسال ۲۳ هزار فقره گزارش در مرکز شبانه روزی نظارت همگانی ۱۹۷ پلیس بازرسی نیروی انتظامی گیلان دریافت شد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، سرهنگ حسین محمدپور به آغاز فعالیت سامانه 197 از سال 1380برای دریافت گزارش‌های مردمی اشاره کرد و گفت: این مرکز برای دریافت گزارشها، دیدگاه ها، نظرات و انتقادات مردمی درباره عملکرد پلیس راه اندازی شد.

وی با اشاره به دریافت حدود 23 هزار فقره گزارش مردمی از ابتدای سال99 تا کنون در مرکز نظارت همگانی 197پلیس گیلان، خاطرنشان کرد: 6 هزار فقره از این گزارش‌ها رسیدگی و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شد.

رئیس بازرسی نیروی انتظامی گیلان افزود: 11هزار فقره از این گزارش های مردمی هم در لحظه پاسخ گفته و یا با ارائه مشاوره همراه شد.

سرهنگ حسین محمدپور، ضمن توصیه به شهروندان درمورد ارائه گزارشهای مرتبط به مرکز نظارت همگانی 197پلیس گفت: از 23 هزار فقره گزارش دریافتی بیش از 6 هزار گزارش مرتبط با ماموریت این مرکز و قابل پیگیری نبود.

وی خاطرنشان کرد: گزارشهای دریافتی مرکز نظارت همگانی 197پلیس از سوی شهروندان در سه اولویت آنی، فوری و عادی طبقه‌بندی می‌شود که به ترتیب در سه بازه زمانی 5، 20 و 30 روزه بررسی و پاسخ داده خواهدشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز