خبرگزاری کار ایران

محمدپور خبر داد:

برگزاری جشنواره‌های استانی«شعر پایداری» و «داستان دفاع مقدس» در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۵۵۲

جشنواره استانی شعر پایداری و داستان دفاع مقدس در گیلان برگزار و آثار برگزیده این جشنواره‌ها به صورت کتاب چاپ می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل محمدپور در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری ۲ جشنواره استانی «شعر پایداری» و «داستان دفاع مقدس» خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با هدف ترویج فرهگ ایثار و شهادت و شناسایی استعدادهای بالقوه در این حوزه برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره شعر پایداری و داستان دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه پایداری مادران، همسران و دختران شهدای دفاع مقدس و مقاومت از اهم موضاعات این جشنواره است، گفت: «پایداری مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و «پایداری محور مقاومت اسلامی» و «شهدای مدافع حرم» از دیگر موضوعات این جشنواره است.

محمدپور اذعان کرد: محدودیت سنی برای شرکت در این جشنواره ها وجود ندارد اما افراد شرکت کننده حتما بایستی گیلانی باشند.

وی ادامه داد: این جشنواره تا پایان سال در همه استان های کشور برگزار خواهد شد و آثار برگزیده به کنگره ملی دفاع مقدس راه می‌یابند.

دبیر اجرایی جشنواره شعر پایداری و داستان دفاع مقدس گیلان افزود: علاقمندان در این حوزه می‌توانند از ۲۴ شهریور تا پایان آبان ماه آثارشان را به دبیر انه این جشنواره واقع در بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان  ارسال کرده ویا به شماره 09213964496 تلگرام ویا واتساپ  کنند.

محمدپور خاطرنشان ساخت: بعد از داوری آثار ارسال شده، اواخر آذر و یا اوایل دی اختتامیه این جشنواره برگزار شده و به نفرات برگزیده هدایایی نقدی اهداء می‌شود، همچنین آثار ارزشمند و برگزیده این جشنواره به صورت کتاب به چاپ خواهد رسید.

دبیر اجرایی جشنواره شعر پایداری و داستان دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه تا کنون سه جلد کتاب در این راستا چاپ شده است تصریح کرد: مضمون‌های زخمی قبیله باران و هشت بهار سرخ از جمله کتاب های جشنواره  شعر پایداری و کتاب بی بی مربوط به جشنواره داستان دفاع مقدس بوده که در استان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز